18.4.2016

Black with a twist!


Nyt on kyllä pikapika päivitys sillä pitää yrittää ehtiä nukkumaan ihmisten aikoihin että jaksaa herätä puol 7. Olin tänäänkin yli 9 tuntia töissä, sit on yks tosi siisti projekti menossa mun kaverin kanssa :) Tämän lisäksi pitäisi vielä tehdä etätöitä ja bloggailla, joten tunnit ei tahdo riittää :D Tässä kuitenkin teille päivän asua. Värit ovat tummia ja glitteriäkin löytyy, mutta jostain syystä tämä asu oli joka tapauksessa pirteä!

Nu uppdaterar jag med snabb fart då jag måste försöka hinna gå och lägga mig i tid, skall ändå upp igen halv 7. Jobbade idag över 9 timmar, så blev det lite projektjobb hemma, något coolt jag gör tillsammans med min kompis :) Förutom detta så borde jag ännu göra lite jobb hemifrån och blogga. Fasen också när timmarna inte räcker till :D Här har ni hur som helst dagens outfit. En mörk look med glitter som ändå lyckades se fräsh ut!









// Jacket: Mango // Dress: H&M // Scarf: Cubus // Shades: H&M // Bag: Nelly // Shoes: H&M //


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)