29.2.2016

Brow Pro Kit


En muista montako vuotta olen käyttänyt H&M:n kulmaväriä ja nyt kun vanha tuote loppui ostin päivitetyn version tilalle. Kulmavärisetti sisältää kaksi sävyä ja vahan jolla loihdit upeat kulmat. Itsellä on tosi vaaleat kulmat joten valitsin sävyn Caramel. Oman sävyni lisäksi löytyvät Chocolate ja Espresso. Väriä on erittäin helppo levittää ja mikäli haluaa terävämmän lookin, pohjusta kulmat ensin vahalla, sitten värillä :) Olen ollut tosi tyytyväinen tuotteeseen eikä ole hinnalla pilattu! 

Kommer inte ihåg hur många år jag har använt H&M:s brynfärg och nu när min gamla tog slut så köpte jag den uppdaterade versionen. Produkten innehåller två nyanser och ett vax som hjälper dig skapa snygga ögonbryn. Jag har själv ljusa bryn så jag valde nyansen Caramel. Förutom den ljusaste nyansen så finns det Chocolate och Espresso. Det är väldigt lätt att applicera färgen och om man vill ha en skarpare look så rekommenderas vaxet att användas innan nyansen :) Har varit väldigt nöjd med produkten och priset är jätte bra!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)