13.12.2015

Weheartit Heartist of 2015!


Koska en eilen postannut joulukalenterin päivän luukkua ajattelin että tämä juttu on kyllä kahden luukun arvoinen! :) Olen jo parin päivän ajan miettinyt miksi ihmeessä mulla on Weheartit tililläni tähti-ikoni nimeni jälkeen. No eilen sain selville että Weheartit sivuston ylläpitotiimi julkaisi muutaman päivän sitten uuden jutun nimeltä "Heartists". Weheartit sivustolla on 40 miljoonaa käyttäjää joista kunniamaininnan ovat saaneet henkilöt 143 eri maasta. Miten musta tuli heartist? Weheartitin mukaan valitut henkilöt luovat inspiroivaa sisältöä ja ovat näin olleen saaneet seuraajia hyvästä työstä. Kuten kirjoitin 98 faktaa minusta olevassa postauksessa että mulla on yli 100 000 seuraajaa Weheart sivustolla on aivan uskomatonta. Määrä kasvaa päivittäin ja se että mut valittiin tähän ryhmään on iso juttu! :) Jatkan siis todella hyvällä fiiliksellä sivustolla ja haluan tehdä siitä entistä paremman. On siis hyvin mahdollista että pääsen toteuttamaan jotain siistiä yhdessä Weheartitin kanssa ja sitä odotan innolla 

Eftersom jag inte skrev något på bloggen igår och det blev ingen dagens julkalender så tänkte jag att min nyhet är värd två luckor! :) Har under ett par dagar undrat varför jag har en stjärna efter mitt namn på Weheartit. Igår fick jag reda på att arbetarna på Wehearit publicerade för några dagar sedan en ny kategori som heter "heartists". 40 miljoner människor använder Weheartit och av alla användare har heartists valts från 143 olika länder. Hur blev jag då en heartist? Enligt Weheartit är dessa personer kreativa och skapar inspirationellt innehåll och har därmed fått följare. Skrev i inlägget 98 faktan om mig att jag har över 100 000 följare på Weheartit sidan som är helt otroligt. Mängden växer hela tiden och att jag blev vald till en heartist är jätte stort! :) Fortsätter skapa bra innehåll på sidan och vill göra det varje dag bättre. Det är alltså möjligt att jag får samarbeta med Weheartit i framtiden och ni kan gissa hur mycket jag väntar på sånt 
 





Other Heartists out there? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)