5.12.2015

Joulukalenteri luukku 5 - Annathin blogi 7 vuotta!



Siis voitteko kuvitella että oon tänään kirjoittanut tätä blogia 7 vuotta! Hyvää synttäriä blogilleni siis :) Muistan vieläkin 2008 kun Suomessa tuli myyntiin ensimmäinen suomenkielinen Elle lehti ja jollen väärin muista, siinä oli juttu KENZASTA. Oli miten oli, sen jälkeen kun olin lukenut jutun Kenzasta, mua alkoi kiinnostaa blogimaailma ja siitä se sitten pikkuhiljaa lähti. Kiitokset siis Kenzalle inspiraatiosta! Ensimmäinen blogini ei tosin ollut bloggerissa vaan ruotsalaisella sivustolla. Se blogi jäi kuitenkin ja joulukuussa 2008 aloin ylläpitää blogger blogia. Tässä sitä ollaan nyt näpytelty 7 vuotta ja tuntuu että tää homma on paljon kivempaa nyt verrattuna aiempaan! Tässä teille siis kuvia sekaisin mun headerista vuosien varrelta :) PS! NAURAA SAA :D

Alltså kan ni tänka er att jag har bloggat idag i 7 år! Happy birthday åt min blogg då :) Kommer ännu ihåg år 2008 när Finland publicerade sitt första nummer av finska Elle tidningen och om jag inte kommer ihåg fel så fanns där en artikel om KENZA. Hur som helst, efter artikeln blev jag allt mer intresserad om bloggvärlden och så ville jag testa det själv. Tack till Kenza för inspirationen! Min första blogg var inte på blogger utan på en svensk sida. Den bloggen blev där och i december 2008 började jag skriva bloggen på blogger. Här har man då skrivit allt möjligt under 7 år och känns som om allt blir hela tiden roligare! Här är mina headers from the past! :) PS! DET ÄR OKEJ ATT SKRATTA :D






























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)