15.9.2015

Zalando Blogger Awards


Noniin tätä postausta kun kirjoitan, tuntuu siltä että yritän poimia tähtiä taivaalta mutta onhan niitä ihmeitä ennenkin sattunut!  Tänäkin vuonna Zalando järjestää Nordic Blogger Awards -kilpailun johon kiinnostuneet bloggaajat voivat osallistua ja ovat mukana kilpailemassa People's Choise Award -palkinnosta. Sain yhteydenoton Zalandolta että toivon mukaan lähtisin kyseiseen kilpailuun mukaan ja totta mooses lähden! Eniten ääniä saanut blogi Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa pääsee Kööpenhaminaan gaalaan 29. lokakuukta, jossa yksi voittaa People's Choise Award -palkinnon. Pohjoismaiden People’s Choice Award –voittaja saa shoppailla Zalandon nettikaupassa 1500 eurolla vuoden ajan. Voittaja kutsutaan myös kevään 2016 muotikuvauksiin Berliiniin. Mikäli olet niin ihana olet yksi äänestäjistä, kaikkien teidän kesken arvotaan 300€ lahjakortteja sekä VIP-paketin, sisältäen Zalando Fashion Passin jolla pääsee gaalaan Kööpenhaminaan. How cool is that!! Alla olen demonstroinut kuinka pääsette äänestämään blogiani! Tiedän ettei blogini ole mitenkään HUGE mutta tässä teille pientä haastetta. Tehdään unelmista totta :) Kiitos tuhannesti mikäli klikkailet sivustolle ja äänestät mun pientä blogia  PS! TÄYTÄN HUOMENNA JOTEN TÄSSÄ HYVÄ SYNTTÄRILAHJA TEILTÄ MULLE :D

Alltså att jag ens skriver detta inlägg, känns som om jag försöker plocka stjärnor från himlen men mirakel händer ju hela tiden! Också i år ordnar Zalando en Nordic Blogger Awards tävling där bloggare som är intresserade kan delta i People's Choise Award. Blev kontaktad av Zalando och dem bad att jag skulle delta i tävlingen, och det gör jag ABSOLUT! Bloggen som fått mest röster i Finland, Sverige, Norge och Danmark får åka till Köpenhamn den 29 oktober och tävla om People's Choise Award. Vinnaren får shoppa i Zalandos nätbutik för 1500€ under ett år. Dessutom blir vinnaren bjuden på photoshoot till Berlin. Om du är så fin och bestämmer dig för att rösta så kan jag berätta att bland alla som röstat så lottas ut 300€ presentkort och VIP-paket som innehåller ett Zalando Fashion Pass så du också får följa med på galan till Köpenhamn. How cool is that!! Nedan har jag demonstrerat hur ni kan gå och rösta på min blogg! Vet att min blogg inte är värst HUGE, så ni får en liten utmaning. Hjälp mig att uppfylla drömmar :) Tack massor om du bestämmer dig för att rösta på min lilla blogg  PS! FYLLER ÅR IMORGON SÅ HÄR ÄR JU EN BRA PRESENT FRÅN ER TILL MIG :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)