26.9.2015

Leather and zippers


Moi! Tein äsken pizzan ja nautin siitä ja lasillisesta valkoviiniä samalla kun kirjottelen tätä postausta. Ajattelin kohta alkaa kattoa jotain leffaa ja oleskella viltin alla sohvalla, cosy! :) Olin tosiaan eilen Kms California tapahtumassa josta voin kertoa enemmän! Sen jälkeen näin Milkaa ja päästiin ottamaan asukuvia ja käymään kaupoissa :) Mä niin tykkään ottaa asukuvia keskustassa sillä street style tyyppiset kuvat on mun mieleen! Mulla oli eilen aika lämmin asu päällä joten tätä kokonaisuutta voi hyvin käyttää myöhemmin syksyllä. Acnen löysä neule sopii hyvin nahkahousujen kanssa :) Lisäksi paljon tummansinistä ja valkoiset kengät piristämään kaikkea tummaa. 

Hej! Gjorde precis pizza och sitter och äter den och dricker ett glas vittvin samtidigt när jag skriver inlägget. Tänkte snart börja kolla på nån film och mysa under täcket i soffan, cosy! :) Var igår på ett Kms California event som jag kan berätta mera om! Efteråt träffade jag Milka och vi hann ta outfitbilder och gå runt i butikerna :) Älskar att fota i centrum, street style är så min grej! Hade en ganska varm outfit igår på mig så kan lätt klä mig likadant senare på hösten. Acnes loose fit tröja passar bra till dessa läderbyxor :) Dessutom mycket mörkblått och vita skor för att pigga upp allt det mörka.










// Jacket: Stradivarius // Knit: Acne (Second Hand) // Shades: Gina Tricot // Pants: Zara // Shoes: Nelly // Bag: Zara //

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)