21.9.2015

Kaunis iho - Bactosan Clear Complexion


Kaunis ja kuulas iho, jep siitähän me kaikki unelmoimme mutta valitettavasti itsellä ei oo käynyt semmoista tuuria. Iho-ongelmat alkoivat jo siinä ennen lukioikää ja 10 vuotta oon saanut kärsiä epäpuhtaasta ihosta. Okei täytyy myöntää että kyllähän iho on nyt paremmassa kunnossa kuin 7-8 vuotta sitten mutta hyvään ihoon on pitkä matka. Mua on aina pelottanut vahvat antibiootit enkä oo niitä halunut pumpata kehoon joten oon yhdistänyt kotihoidon ja kosmetologien konstit. Näistä eri konsteista ajattelin kertoa teille eri postauksissa ja nyt aloitankin Kaunis iho aiheen ravintolisästä. Monille tuttu Bactosan Clear Complexion on ravintolisäkapseli, sisältäen laktoferriiniä,sinkkiä ja B-vitamiinia joka puhdistaa ja ravitsee ihoa sisältä. Bactosan auttaa muun muassa finneihin ja muihin epäpuhtauksiin ja auttaa säilyttämään ihon kosteus- ja pH-tasapainon. 

En vacker hy med lyster, japp sådan drömmer alla om men tyvärr har jag själv inte haft turen att få en bra hy. Hy-problemen började redan före gymnasiet och man har då kämpat i 10 år mot finnar och oren hy. Okej måste medge att min hy är mycket bättre jämfört med huden för 7-8 år sedan men att få en fin hy är en lång process. Har alltid varit rädd för stark antibiotika så ville inte pumpa sånt i kroppen. Har istället kombinerat hemkonster och kosmetolog hjälp. Tänkte berätta för er om dessa olika tips och tricks som jag använder och börjar med att tala om kosttillskott. Många känner säkert till Bactosan Clear Complexion kapslar som innehåller laktoferrin, zink och B-vitamin. Dessa ämnen renar hyn och ger näring både på utsidan och insidan. Bactosan hjälper bland annat mot finnar och andra orenheter, samt bevarar hudens naturliga fukt- och pH-balans. 



Tämä ei suinkaan ole ensimmäinen kerta kun syön Bactosania vaan tutustuin kyseiseen tuotteeseen jo monta vuotta sitten. Olin tosin niin tyhmä että lopetin käytön kun iho alko kukkimaan kapseleista (en nimittäin tajunut että puhdistusvaihe oli käynnissä). Keväällä sain kauneustapahtuman yhteydessä mahdollisuuden aloittaa yhteistyön HANKINTATUKUN kanssa jotka lähettivät Bactosan kapseleita. Aloinkin syödä niitä kesällä ja nyt on kolmas paketti menossa. Yksi paketti sisältää 40 kapselia ja niitä tulee syödä 1 kapseli päivässä. 

Detta är inte alls första gången jag äter Bactosan utan bekantade mig med produkten redan många år sedan. Var dock så dum att jag slutade äta kapslarna när jag fick mera orenheter (fattade inte då att min hy höll på och renade sig). På våren fick jag i ett event möjligheten att samarbeta med HANKINTATUKKU som skickade Bactosan kapslar åt mig. Började äta dem på sommaren och nu är tredje paketet igång. Ett paket innehåller 40 kapslar och man bör äta 1 kapsel om dagen.



Halusin syödä näitä muutaman kuukauden jotta pystyisin arvostelemaan tuotteen mahdollisimman monipuolisesti. No mikä mun fiilis on nyt melkein kolmen kuukauden käytön jälkeen? Erittäin positiivinen :) Kesällä tottakai on vaikeaa arvioida täydellisesti tuotteen tehoa kun aurinko auttaa myös iho-ongelmiin mutta täytyy sanoa että suurimman osan kuukaudesta iho pysyy melko hyvänä eikä naamaan tule kuin muutamia, yksittäisiä finnejä. Harvemmin nekään on enää niitä isoja, tulehtuneita, vaan lähtevät nopeammin pois. Tänään kuitenkin huomasin että syksy alkaa näkyä ihossa ja epäpuhtauksia tuli rykelmänä naamaan, jippii! Mulla onkin kohta kolmas paketti syöty ja aion jatkaa kapseleiden syömistä sillä huomaan niistä olevan enemmän hyötyä kuin haittaa :) 

Ville äta dessa kapslar ett tag för att kunna berätta mina åsikter om kapslarna. Vad tycker jag då om Bactosan efter nästan tre månaders användning? Är faktiskt positivt inställd :) På sommaren är det såklart svårare att bedöma produkten då man har hjälp av solen men måste säga att största delen av månaden hålls huden i balans och jag får enbart några finnar. Skönt också att dem är inte jätte stora och inflammerade utan försvinner också snabbare. Märkte dock idag att hösten har kommit då mitt ansikte attackerats av en grupp orenheter, jippie! Snart är mitt tredje paket slut och tänker nog fortsätta äta kapslarna för jag anser att produkten har mer positiv än negativ inverkan på min hy :) 



Mistä tätä Bactosania saa sitten ostettua ja minkä hintainen tuo paketti on? Hankintatukun sivuilta voit etsiä asuinpaikkasi lähin jälleenmyyjä tai voit myös tilata eri verkkokauppojen kautta :) Hinta vaihtelee myymälättäin mutta tuotetta myydään monessa paikassa siinä 25€ paikkeilla. Jos teillä on jotain muuta kysyttävää tuotteesta tai ihonhoidosta, vastaan mielelläni ja haluaisin myös kuulla teidän lukijoiden kokemuksia tuotteesta mikäli ootte tätä testannut! :)(Postaus tehty yhteistyössä Hankintatukun kanssa ja tuotteet ovat sieltä saatuja).

Var kan man köpa Bactosan och hur mycket kostar kosttillskottet? Via Hankintatukkus hemsidor så kan du leta efter din närmaste återförsäljare eller så kan du alternativt beställa via nätet från olika webb butiker :) Priset varierar beroende på butiken men många säljer Bactosan för runt 25€. Om ni har något ni undrar gällande Bactosan eller hudvård så svarar jag gärna. Ni får också berätta era erfarenheter om produkten om ni har testat! :)(Inlägget är gjort i samarbete med Hankintatukku och jag har fått produkterna via dem) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)