9.4.2015

Those black strappy sandals


Siitä taitaa olla varmaan puoli vuotta kun vinkkasin siskolle että H&M:stä löytyisi mustat, simppelit korkkarit jotka tukevat jalkaa eikä korkoa ole liikaa. Siitä lähtien itelle tuli fiilis että pitäisi myös hankkia samanlaiset. Noh perusmeiningillä oivalsin asian liian myöhään ja kaikki 36 kokoa olevat kengät olivat myyty loppuun... Kunnes sitten tuli onnenpäivä ja näitä alettiin taas myydä kaupoissa :) Tällä kertaa en miettinyt kahta kertaa hankinko vai en vaan kiikutin ne kassalle heti. Vaikka tämän tyyppisiä kenkiä on ollut Zarassa jo aikoja sitten oon huomannut että kyllä ne vieläkin omaa silmää miellyttää joten miksi ei hankkisi semmoisia jotka ovat käytössä pidempään.


Det är säkert ett halvt år sedan när jag tipsade syrran om dessa H&M klackar. Mycket simpla, svarta klackar som stöder fötterna och klacken är inte heller för hög. Sedan dess har jag haft suget att skaffa likadana. Typiskt för mig att jag inser saker för sent och så var ju alla i storlek 36 slutsålda... Ända tills jag hade tur och skorna började säljas i butikerna igen :) Denna gång funderade jag inte om jag skulle köpa dem eller inte utan tog dem raka vägen till kassan. Även om skor i liknande stil har sålts i Zara typ i evigheter så har jag märkt att dem fortfarande är snygga i mina ögon, så varför inte skaffa ett par som jag vet att jag kommer använda en längre tid.





Do you still like these kinds of heels? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)