22.11.2014

Winter layers


Moi! Viikonloppu taas mutta mulla on töitä illalla. Tosin ei se haittaa koska oon saanut tänään nukkua pitkään :) Ulkona on ihanan valoisaa lumen ansiosta ja on jotenkin hauskaa miten se taas jälleen yllätti meidät eilen. Lumihan ei ole mitenkään yllättävä täällä Suomessa mutta kuitenkin kaikki ihan shokissa kun sitä tuli tuon verran :D Ainoa haittapuoli lumessa on se että on liukasta eikä enää voi käyttää tiettyjä kenkiä. Eilen menin nopeesti kaupungille illalla moikkaamaan Milkaa ja varauduin lämpimiin ja mukaviin vaatteisiin. Menin metsästämään yhtä laukkua Zarasta mutta oli kuulemma loppu koko Suomesta :/ No netistä täytyy sitten alkaa etsiä samantapaista. Mukavaa viikonloppua, itse raahaudun suihkuun :) 

Hej! Det är veckoslut igen men har jobb ikväll. Dock gör det inget eftersom jag har fått sova länge :) Det är ljust ute tack vare snön och tycker det är på något sätt komiskt att snön överraskade oss igen igår. Snö i Finland är ju inte något ovanligt men ändå var alla lika förvirrade när det kom i större mängder :D Det finns en jobig sida med snön, nämligen det att det är halt överallt och man kan inte använda vissa skor. Igår gick jag snabbt till stan och träffa Milka så jag förberedde mig med varma och bekväma kläder. Jag gick och letade efter en väska från Zara men fick höra att den är slutsåld i hela Finland :/ Måste väl leta på nätet någon likadan. Ha ett trevligt veckoslut, själv hoppar jag nu i duschen :) 






// Beanie: Monki // Jacket: Nelly // Knit: Lindex // Jeans: Zara // Shoes: Din Sko // 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)