23.11.2014

Sunday look


Sunnuntai menossa ja kohta alankin tekemään dinneriä mulle ja Jonakselle :) Käytiin tänään ostamassa sypressin joka toimii meidän "joulukuusena" ja koristelinkin sen jo valmiiksi. Viherkasvit ovat käteviä koska niitä voi käyttää joulukuusta pidempään eivätkä vie paljon tilaa. Halusin tänään pukeutua mun löysään neuletakkiin ja saappaisiin. Vaikka ostin nuo kyseiset saappaat muutama vuosi sitten, en ole vieläkään kyllästynyt niihin :)

Söndagen är redan igång och snart börjar jag fixa söndags dinner för mig och Jonas :) Var och köpte idag en cypress grönväxt som funkar som vår "julgran" och tog samtidigt och prydde den också. Grönväxter är bra då man kan ha dem längre än julgranar och tar inte mycket utrymme. Ville idag klä mig i min långa cardigan och stövlar. Även om stövlarna är redan några år gamla har jag fortfarande inte tröttnat :) 






// Scarf: Cubus // Jacket: H&M // Cardigan: H&M // Tee: Zara // Shorts: Zara // Boots: Zara // 


Hot or Not?


4 kommenttia

  1. Ihana asu <3

    Tää on se tyyli mistä mä tykkään :D

    Mun mielestä on vaan jotenkin ihana nähdä sun päällä tämmönen ehkä vähän yksinkertaisempi asu.

    Tykkäätkö ite enemmän tämmösestä vai tuossa edellisessä postauksessa olevasta lookista? (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sanotaanko näin että mulla on tosi vaihteleva tyyli mutta esim tämäntyyppiseen asukokonaisuuteen en kyllä koskaan kyllästy! Jotenkin klassinen ja simppeli :)

      Poista
    2. Ok, oisko mahdollista et kövisit kurkkaamassa mun blogia? Kiitos jo etukäteen jos käyt! (:

      Ja os. blogofnoora.blogspot.com

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)