18.11.2014

Homespiration


Moikka! Tänään mulla sattui olemaan vapaapäivä jonka olenkin viettänyt rennosti Gossip Girliä katsoen. Mulla olis kyllä kotona pieni projekti käynnissä, pitäisi tehdä uudet maustepurkit ja muutenkin siistiä kotia nyt kun on vapaapäivä :) Kodeista puheenollen, selailin aamulla vähän sisustuskuvia ja hain inspiraatiota Weheartit sivustolta. On se niin ihanaa katsoa miten tietyillä ihmisillä on niin täydelliset kodit. Tässä teille hieman sisustusinspiraatiota :) Lisää voitte löytää mun weheartit sivustolta TÄÄLTÄ.

Hejsan! Idag råkade jag vara ledig så har spenderat dagen med att koppla av tillsammans med Gossip Girl. Skulle nog ha kryddburks projekt och annat här hemma jag kunde göra idag då jag är ledig :) På tal om hem och inredning så letade jag på morgonen lite inredningsbilder och inspiration från Weheartit.com. Det är så roligt att se hur vissa människor har perfekta hem. Här är lite inspiration till er :) Ni kan hitta mer på min weheartit sida HÄR.















(Click on the pics to go to their original sites) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)