15.3.2014

Animal instinct


Moikka ja ihanaa lauantaita kaikille! Tänään oon kuulkaas jo ehtinyt olla töissä puol kahdeksasta kuuteen Messillässä kun järjestettiin asiakkaille talvipäivä :) Miten sattukin niin hyvä säkä että lunta tuprutti maahan just viime yönä? No siellä sainkin sit toimia "oppaana" ja antaa lippuja vieraille. Kaiken kaikkiaan kiva päivä ja aika meni nopeesti! Tosin on vieläkin ähky pizzasta jonka söin siellä :D Nyt istun kotona ja katon sinkkuelämää kun Jonas on saunaillassa. Vedin itse asiassa torkut sohvalla pari tuntia sitten jotta jaksaisin edes valvoa vähän. Tässä muuten asukuvia joita en oo näyttänyt. Ootan innolla että saan taas alkaa käyttää tuota leokuosi takkia, mun lemppari :) 

Hej alla och trevlig lördag förresten! Idag har jag hunnit redan vara och jobba i Messilä från halv 8 till 6 då vi ordnade en vinterdag åt våra kunder :) Vilken tur dom hade då med snön när det kom en hel del förra natten. Där framme fick jag vara en "guide" och hjälpa till med biljetter och sånt. En riktigt trevlig dag och tiden gick fort! Är dock ännu super mätt efter pizzan jag åt där :D Nu sitter jag hemma och kollar på satc då Jonas är på bastukväll. Tog en powernap några timmar sedan så att jag skulle orka vara vaken lite längre. Här är förresten en outfit jag inte visat. Väntar ivrigt att få börja använda leomönstrade jackan igen, min favorit :)









// Shades: Ray Bans // Jacket: H&M // Shirt: Pull&Bear // Pants: H&M // Sneakers: H&M // 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)