10.1.2014

Detail on the lips


Hyvää perjantaita kaikille! Kuroin aamulla kaikki univajeet ja heräsin sit virkeenä aamuun :) Perjantaisin on tosi huikee fiilis jos on vapaapäivä niin saa nauttia tästä koko päivän. Ajattelin laittautua ja lähtee sit vähän pyöriin kauppoihin ja kysyä tietty jos Jonas jaksais ottaa kauan odotettuja asukuvia, finally! Tässä alla yks kuva uudenvuodenaatosta. Ei menty sillon ulos vaan käytiin vaan kattomassa ilotulituksia :)

God fredag alla! Tog en rejäl sovmorgon för att ta itu med sömnbristen så fick jag vakna upp och känna mig riktigt pigg :) På fredagar har jag alltid denna super känslan speciellt då när man är ledig och får njuta av hela dagen. Tänkte fixa mig och gå och kolla i butikerna och såklart fråga Jonas om han kunde ta några outfitbilder, finally! Här nedan är en bild på mig från nyårsafton. Då drog vi inte ut och festade utan gick och kollade på fyrverkerierna istället :)



// Jacket: Notion 1.3 // Scarf: H&M // 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)