12.12.2013

Luukku 12 - Ekosalonki Huvila


Päivän luukun takaa paljastuu ihonhoitoa ja lukija-alennusta :) Sain marraskuussa mennä Vilman hemmoteltavaksi EKOSALONKI HUVILAAN joka sijaitsee Helsingisssä, Kapteeninkatu 7. Kun pääsin sisään, siellä odotti erittäin kotoisat ja hienot tilat jossa yläkerrassa oli kaikki tuotteet ja alakerrassa tehtiin hoidot. Mua ennen olevan asiakkaan jälkeen juotiin teetä ja keskusteltiin vähän mun ihon kunnosta ja ihonhoitorutiineista. Analyysin jälkeen Vilma valmisteli alakertaa hoitoja varten ja ite tutustuin yläkerrassa tuotevalikoimaan. Kun kaikki oli valmista, alakerrassa oli tunnelmavalaistus ja musiikkia. Mulle tehtiin siis Jurliquen hedelmähappohoito joka uudistaa ja kirkastaa ihoa, parantaa kosteustasapainoa ja antaa iholle hehkun. Tämä hedelmähappohoito sopii erittäin hyvin epäpuhtaalle iholle sillä Jurliquen luonnolliset ainesosat pääsevät ihon eri kerroksiin ja kuorii myös ihoa. Jurliquen hedelmähappohoidon voi ostaa myös purkissa kotiin. Koska itellä on epäpuhdas iho ja nuoruudesta on jäänyt aknearpia, Vilma hoiti myös niitä Led-Valohoidolla. Voitte lukea Jurliquen hedelmähappohoidosta TÄÄLTÄ ja Led-Valohoidosta TÄÄLTÄ :) Suuri kiitos Vilmalle upeasta kasvohoidosta ja Marialle Jurliquen puolesta! Meenkin ensi vuoden puolella kokeilemaan Led-valohoitoa säännöllisesti jotta saisin aknearvet katoamaan :) Tämä postaus on toteutettu yhteistyössä Jurliquen ja Ekosalonki Huvilan kanssa.

Bakom dagens lucka hittar vi hudvård och lite läsarrabatt :) Fick i november gå på en skön ansiktsbehandling hos Vilma på EKOSALONKI HUVILA som ligger i Helsingfors på Kaptensgatan 7. När jag kom in, väntade en jätte mysig salong med produkter på övre våningen och behandlingsutrymmen i nedre våningen. Efter att kunden före mig var klar, drack jag och Vilma te och diskuterade lite min hy samt hudvårdsrutiner. Efter analysen fixade Vilma allt klart i nedre våningen och jag bekantade mig med produkterna hon sålde. När allt var klart, gick jag ner till rummet som var jätte fint fyllt med ljus och musik. Vilma valde att göra en fruktsyrebehandling med Jurliques produkter som förnyar huden, förbättrar fuktbalansen och ger hyn lyster. Denna fruktsyrebehandling passar bra för oren hy eftersom Jurliques naturliga ingredienser kommer djupt in i hudens olika lager och peelar också huden. Fruktsyran finns även att köpas hem hos Vilma. Eftersom jag har oren hy och har acneärr kvar från tonåren, gjorde Vilma även en Led-ljusbehandling på mig. Ni kan läsa om Jurlique fruktsyrebehandlingen HÄR och om Led-ljusbehandlingen HÄR :) Ett stort tack åt Vilma för den sköna ansiktsbehandlingen och Maria för Jurlique samarbetet! Nästa år skall jag regelbundet gå på Led-ljusbehandlingar för att få bort mina acneärr :) Detta inlägg är gjort i samarbete med Jurlique och Ekosalonki.











// Vilma Stassi 050-3576500 // info@ekosalonki.fi // EKOSALONKI FACEBOOK // JURLIQUE FINLAND FACEBOOK //



LUKIJAT HUOMIO / LÄSARE OBS!

Blogini lukijat saavat -15% alennusta Jurliquen tuotteista ja Jurlique hoidoista Vilma Stassilta Ekosalongissa mainitsemalla blogini nimen :) PS JURLIQUE ARVONTAA TULOSSA JOULUKALENTERISSA BLOGIN PUOLELLA :)

Alla ni läsare får -15% rabatt på Jurlique sortimentet och Jurlique behandlingarna hos Vilma Stassi på Ekosalonki, genom att nämna namnet på min blogg :) PS JURLIQUE LOTTNING PÅ KOMMANDE I JULKALENDERN HÄR I BLOGGEN :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)