15.9.2013

Tommorrow is my B-day


Moikka moi! Mulla on ollut kyllä niin intensiivinen viikonloppu etten oo ehtiny keskittyä mihinkään muuhun kun työhön. Eilen oli vimppa vuoro edellisessä työpaikassa ja tiistaina meen kirjottaan uutta sopparia, mahtavaa ^^ Huomenna on suuri päivä sillä sillon mulla on synttärit, ah can't wait :) Kirjottelen sit huomenna lisää, aletaan Jonaksen kanssa kattoa jotain leffaa! 

Hej hopp! Har haft ett sådant intensivt veckoslut att jag inte har hunnit koncentrera mig på något annat än jobb. Igår hade jag min sista jobbtur på mitt förra jobb och på tisdag skall jag skriva under ett nytt kontrakt, awesome ^^ Imorgon är det en stor dag för mig, jag fyller nämligen år, oh can't wait :) Skriver mera imorgon, nu börjar vi kolla på film med Jonas! 


Makeup games





2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)