21.9.2013

Thebos shopping


Sain parisen viikkoa sitten yhteistyö merkeissä valita meikkejä THEBOKSELTA ja päädyin perusmeikkeihin ja upeaan kaviaarikynsisettiin. Oon kauan ettiny hyvää ripsaria joten mut yllätettiin näillä w7 ripsareilla ja tällä hetkellä on käytössä tuo oranssi, täytyy sanoa että on kyllä hyvä tuote :) Muita ripsareita saa kokeilla sit kun tuo loppuu. Ihana Maybelline kynsilakka tulee oleen käytössä nyt syksyllä, sävy on sen verran herkullinen. Lisäks löysin upeaan hintaan noi kaviaarikynsihelmet alle kympillä! Poskipuna oli myös lopussa joten menin ihastumaan tuohon N.Y.C poskipunaan joka sisältää monta sävyä. Uus pehmeä kabuki leokuviolla, niin ihana :) Lisäks huultenrajauskynä ja kajaali joka on yks mun lemppareista. Saatte varmaan erillisiä postauksia näistä jossain vaiheessa. Tämä postaus on toteutettu Thebos.fi:n kanssa ja sisältää mainoslinkkejä.

Fick för ett par veckor sedan samarbeta med THEBOS och valde bas smink och otroligt snygg kaviarnagelset. Har länge letat efter en bra mascara så jag blev överraskad med w7 mascaras och för tillfället använder jag den orangefärgade och måste säga att den är riktigt bra :) Får ta och testa de andra senare när den första slutar. Det snygga nagellacket från Maybelline kommer användas i höst, färgen är ju så fin. Dessutom hittade jag för ett jätte bra pris denna kaviarset, under 10€! Mitt gamla rouge var nästan slut så jag blev intresserade av N.Y.C rouget med många nyanser. En ny kabuki borste med leomönster är så fin :) Dessutom fick läppkonturpennan och kajalen följa med. Kajalen är en av mina absoluta favoriter. Ni får säkert läsa enskilda inlägg om dessa i något skede. Detta inlägg är gjorts i samarbete med Thebos.fi och innehåller reklamlänkar.




// PINK // ORANGE // 


// MAYBELLINE // NAILART //


// BLUSH // BRUSH //


// LINER // 


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)