28.9.2013

Minty mint


Hyvää lauantai iltaa kaikille! Olin tänään päivällä pyörimässä kaupungilla mutten ostanu sit mitään. Odotan innolla että Lumenen CC-puuteri ilmestyis kauppoihin että pääsis kokeileen. No mitäs muuta, ei kai tässä mitään. Saan tänään vetää kunnon rentoutumis illan koska ens viikolla on tosiaan 6 päivää töitä ja yhtenä päivänä 13 tuntia :) Tänään puin pitkästä aikaa päälle mun mintunvihreän karvapaidan ja yhdistin sen farkkuihin ja mustaan. Olin jopa niin aktiivinen tänään että jaksoin väsätä kiharat suoristusraudalla :D 

God lördag kväll alla! Var idag på stan en stund men köpte inget. Väntar dock ivrigt att Lumene CC-pudret kommer till butiker så jag får testa. Vad annat då, hmm. Får ta och njuta av en avkopplande lördagskväll för nästa vecka jobbar jag 6 dagar och en dag blir det 13 timmar :) Idag tog jag på mig min mintgröna flufftröja, det var ju så länge sedan. Kombinerade den med ett par jeans och svarta nyanser. Var till och med så aktiv att jag orkade fixa lockar med plattången :D


Minty mint







// Beanie: Monki // Jacket: H&M // Knit: Gina Tricot // Jeans: Pull&Bear // Shoes: Andiamo // 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)