11.8.2013

Bubblegum denim


Moi hoi! Tänään vedin kunnon aamu-unet ja nukuin tosi pitkään! Tämän jälkeen laittauduin ja lähettiin verkkokauppaan Jonaksen kanssa kattomaan puhelimia. Ite pitäis hankkia uus luuri kun täytän ens kuussa ja oon kallistumassa Samsung galaxy s4 mini malliin sillä oon jo kauan suosinu Samsungia. Tämän näkösenä olin tänään liikkeellä. Lemppari farkkuhaalarit, pinkki farkkutakki, pipo ja loaferit jotka hankin Mallorcalta. 

Hejsan alla! Idag ville jag ta en ordentlig sovmorgon och sov länge! Därefter fixade jag mig och drog med Jonas till verkkokauppa för att kolla på mobiler. Borde skaffa mig en ny när jag nästa månad fyller år och tror det blir en Samsung galaxy 4s mini för jag gillar Samsung telefoner. Såhär såg jag då ut idag. Favorit denimoverallen, ljusröda denimjackan, mössa och loafers som jag köpte på Mallorca.


Bubblegum










// Beanie: H&M // Jacket: H&M // Sunglasses: Ray Ban Meteor // Overall: Stradivarius // Loafers: Zara //


Like my look?



4 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)