31.8.2013

Autumn looks from 2012


Moikka! Tässä juon kahvia ja alanki pikkuhiljaa laittautua kun pitäis mennä postista hakeen mun tilaus jonka jälkeen vois sit ottaa asukuvia :) Oli niin ihana nukkua pidempään tänään, oli nimittäin aikamoinen univelka harteilla. Mutta asiasta toiseen nimittäin aloin kattoa viime vuoden arkistoja blogin puolella ja päätin poimia asuja viime syksyltä :)

Hejsan! Här dricker jag kaffe och ska så småningom börja fixa mig och dra till posten och hämta mitt paket. Därefter kunde jag vara så aktiv och ta outfitbilder :) Det var så skönt att sova längre idag, behövde min sömn! Men från detta till något annat, började nämligen bläddra i förra årets bloggarkiv och bestämde mig för att plocka lite outfits från förra hösten :)


 Autumn 2012










Did you like my looks?


4 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)