25.7.2013

URB melting tights


Jokunen aika sitten sähköpostiin tuli kiinnostava yhteydenotto JamintheBox nimiseltä sivustolta. He kysyivät mikäli haluaisin kokeilla melting tights sukkiksia ja nähtyäni kuvia kyseisistä sukkiksista olin myyty. Saksassa käsintehdyt lateksisukkahousut ovat suuressa suosiossa muun muassa Saksassa ja hypetys leviää euroopassa koko ajan :) Koska nämä sukkikset ovat sen verran erikoiset, halusin koota asukokonaisuuden joka sopii niiden kanssa täydellisesti joten päätin ottaa Gagan avukseni. Sain lainaan Stefanilta sen upean Gaga paidan jonka lisäks puin päälle nahkatakin, holographic kengät ja pyöreät arskat. Suuri kiitos Ninalle joka otti muhun yhteyttä ja sain kokeiltavaksi nämä upeudet! Käykää JamintheBoxin sivuilla tutustumassa heidän valikoimaan sillä näiden sukkisten lisäksi sieltä löytyy vaikka mitä hienoa :) Jos asutte Helsingissä, JamintheBoxin liike sijaitsee Vaasankatu 15:lla.

För en tid sedan blev jag kontaktad av JamintheBox. De frågade ifall jag vill testa melting tights och efter att jag bekantat mig med dem var jag såld. Dessa latex tights är handgjorda i Tyskland och är jätte poppis bl.a. där och populariteten av dessa tights blir allt större i europa :) Eftersom tightsen är ganska speciella, ville jag skapa en look som passar perfekt med tightsen så jag bestämde mig för att ta hjälp av Gaga. Fick låna av Stefan hans grymma Gaga t-shirt och så blev det såklart min läderjacka, holographic skor och runda solisar. Ett stort tack till Nina som kontaktade mig och skickade dessa coola tights! Gå gärna och bekanta er med hemsidorna och kolla deras urval, eftersom förutom dessa tights har de massor med allt annat :) Om ni bor i Helsingfors hittar ni JamintheBox butiken på Vasagatan 15. 


Melted glitter












// Shades: H&M // Jacket: H&M // Tee: Borrowed from Stefan // Melting tights: JamintheBox //  Wedges: H&M // 


Are melting tights hot or not?


13 kommenttia

  1. Aika mielettömät nuo sukkikset kyllä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo on kyllä vähän normaalia erikoisemmat :D

      Poista
  2. Ei voi sanoo muuta noista sukkahousuista kuin että wow!:) Tiedätkö paljonkohan nuo maksoivat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Jamintheboxin sivuilla noi näyttää olevan 55,90€ :)

      Poista
  3. hot hot hot!!! voiko päheempiä sukkahousuja ollakaan, aa, haluan myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos :) Joo noi on kyllä niin makeet ^^

      Poista
  4. HAHAHAH! Ja kollade snabbt på jaminthebox sidan, o där fanns en tröja som ser ut som en hamburgare :D och sen franskis leggins :D ojnej! där skulle vara en aikasmoinen kombo :)
    /anna

    VastaaPoista
  5. OOO noi sukkahousut on niiiin hienot! :))

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)