18.6.2013

Sea blue jewelry


Kaivelin tänään mun korurasioita läpi ja löysin kaks korua jotka miellytti silmää. Molemmat korut oon saanut lahjaks :) Sormuksen sain äidiltä oiskohan ollu jokunen vuosi sitten ja mitä käsikorun antajaan tulee niin uskon saaneeni sen joltain kaveriltani joka oli joskus monia vuotta sitten ulkomailla. Näitä koruja ei oo kauheena tullut käytettyä mutta jotenki nyt kesällä siniset sävyt ovat raikkaan kauniita! Mitäs tykkäätte näistä? :)

Kollade igenom mina smycken idag och hittade två smycken som jag blev fast vid. Båda smyckena har jag fått i present :) Ringen fick jag av mamma för något år sedan och vad det kommer till armbandet så tror jag att jag fått den av någon kompis som var många år sedan utomlands. Har inte använt dessa smycken så mycket men nu på sommaren är de blåa nyanserna jätte fräscha och vackra! Vad tycker ni om dessa? :)


Sea Blue




1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)