3.3.2013

Wanna know 8 things about me


Nyt onkin aikaa tehdä tämä haastepostaus jonka sain ihanalta JUTALTA , kiitti haasteesta ^^ Haasteessa saankin kertoa itsestäni asioita joten toivottavasti tykkäätte tästä :) Ite ainakin luen mielelläni näitä muiden blogeissa!

Nu har jag då tid att göra utmaningsinlägget som jag fick av den sköna JUTTA , tackar för utmaningen ^^ I utmaningen får jag berätta saker om mig själv så hoppas ni gillar :) Själv läser jag gärna dessa i andras bloggar!  


Säännöt ovat seuraavat/ Reglerna är följande:
1. Kiitä haasteen antajaa/Tacka personen som utmanat dig
2. Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle / Dela utmaningen åt 8 bloggare
3. Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta / Meddela dem om utmaningen
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi /Berätta 8 saker om dig själv


1. Favorite perfumes




Mun kaks lempparituoksua ovat Emporio Armanin Diamonds tuoksu ja Lady Gagan Fame tuoksu. Diamonds tuoksua oon käyttäny jo varmaan 5 vuotta enkä oo vieläkään kyllästyny. Gagan tuoksu puolestaan on uusi, lemppariksi noussut.

Mina två favoritdofter är Emporio Armani Diamonds och Lady Gaga Fame. Diamonds doften har jag använt redan i typ 5 år och har fortfarande inte tröttnat. Gagas doft har däremot blivit en ny favort.


2.  Shoefreak





Rakastan rakastan rakastan kenkiä! Vaikka ostan uudet kengät, oon melkeen heti kuolaamassa uusien perään :D Kollaasissa on vaan muutama mun kenkäkokoelmasta, ah että, Shoe love!

Älskar älskar älskar skor! Även om jag köper nya skor är jag typ direkt och dräglar efter nya :D Ovan visar jag bara några av mina skor, oh, Shoe love!



3. Perfect Housewives of Beverly Hills



Oon ihan koukussa Beverly Hillsin täydellisiin naisiin enkä tiiä miks. Jotenki on hauskaa seurata semmoista elämää joka on niin kaukana omasta :D 

Är helt fast i programmet Perfect Housewives of Beverly Hills och vet inte riktigt varför. Är på något sätt trevligt att följa med sånt liv som är så långt ifrån sitt eget :D



4. Crybaby




Mulla tulee kyyneleet silmiin tosi helposti. Riittää että kuuntelen jotain mulle tärkeää kappaletta, näen että muut kyynelehtii, katon jotain leffaa tai semmosta niin on kyyneleet silmissä.

Jag blir tårögd jätte lätt. Räcker att jag lyssnar på någon låt som är viktig för mig, ser att andra gråter, eller om jag typ kollar på ngn film så är jag genast tårögd.


5. Stylist



Mun unelmatyö on stylisti. Mua kiinnostaa stylistin hommat niin paljon että toivon tämän joskus vielä toteutuvan. Vaatteet, niiden yhdistely, henkilöiden parhaiden puolien löytäminen ja stailaus muutenkin kuuluu vahvuuksiin.

Mitt drömjobb är stylist. Är intresserad av stylistyrket så mycket att jag hoppas detta händer mig nångång. Kläder, att kombinera dem, hitta personernas bästa egenskaper och styling överlag hör till starka sidorna. 



6. Hair




Kävin kampaajalla viimeks 2007 jonka jälkeen oon aina leikannu hiukseni ite.

Var hos frissan senast 2007 och har därefter klippt rufset själv.



7. A thing for sunglasses




Mä en ees tiiä montako paria arskoja mulla on tällä hetkellä. Mä vaan niin rakastan eri värisiä ja mallisia arskoja ja musta niitä pitää olla monta :D

Vet inte ens hur många par solglasögon jag har för tillfället. Älskar verkligen solglasögon i olika färger och modeller och tycker man bör äga många :D 


8. Blog comments 



Rakastan lukea kommentteja! Jokainen teistä joka vaivautuu kirjoittamaan mun pikkublogiin kommentin ootte aina mun ajatuksissa. Joka kerta kun huomaan että oon saanu kommentin, oon asiasta niin innoissani! :) En oo tähän mennessä kertaakaan ajatellut että ooh taas pitää vastata kommenttiin vaan musta tää on niin huippua :) Kiitos teille, teette tästä blogin kirjoittamisesta niin paljon kivempaa! 

Älskar läsa kommentarer! Alla ni som orkar ta tid och skriva en kommentar till mig i min lilla blogg, ni ligger kvar i mina tankar. Varje gång jag märker att jag har fått en kommentar är jag så glad! :) Har inte hittills en enda gång tänkt att det är jobbigt att svara på kommentarer, jag tycker det är urkul :) Tack ni alla, ni gör blogg skrivandet så mycket roligare! 


Haastan/ Utmanar:


ANSQ

JEMINA

SIIRI

MIIA-MARIA

KRISTA

VALTTERI

EMMA

JENNA


4 kommenttia

  1. Ihana postaus! Terveisin toinen kenkäfriikki ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hehe kiva kuulla että muutkin rakastaa samalla lailla kenkiä :D

      Poista
  2. Kiitos haasteesta ihana! ♥ Toteuttelen tän mahdollisimman pian :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)