5.3.2013

No co-operating computer


Ajattelin tulla tännekin nopeesti päivittään että mun oma kone päätti sanoa ittensä irti joten en tiiä millon seuraavan kerran bloggaan kunnolla. Oon poikaystävän koneella nyt joten pääsen kyllä nettiin mutta pitäis kattoo mitä tuolle koneelle tekis, pakko saada kaikki kuvat ja sisältö sieltä pois. Joo moro ihanaa tiistaita mulle vaan :/ Jep mutta palaillaan.

Tänkte komma hit snabbt och uppdatera bloggen och berätta att min egen dator bestämde för att säga sig upp så vet inte när jag kommer uppdatera bloggen följande gång. Lånade pojkvännens dator nu så jag har nog tillgång till internet men borde kolla vad jag kan göra åt datorn, måste få alla bilder etc. Japp men härlig tisdag åt mig då :/ C ya.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)