3.3.2013

Maybelline Dream Nude Airfoam foundation


Viime viikolla tilasin THEBOKSELTA meikkivoiteen josta en edes ollut ennen kuullut. Kysessä on Maybellinen Dream Nude Airfoam meikkivoide jonka koostumus oli kieltämättä aika yllättävä. Jotenki ajattelin että tuote muistuttaisi enemmän dream matte moussea mutta olikin aivan kuin hiuksiin laitettava muotoiluvaahto. No miten tätä meikkivoidetta sit käytetään? No tätä pulloa ravistellaan kunnolla jotta vaahdosta tulee oikean sävynen. Tämän jälkeen tuotetta laitetaan kämmenselälle jonka jälkeen vaahdon voi levittää joko sormin tai siveltimellä. Ite oon kokeillu molempia ja vaihtelen niiden välillä :) Mitä mieltä oon tästä tuotteesta? Aivan mahtava! Eka vähän epäilytti kun luin ettei tämä tuote peitä paljon ollenkaan mutta sain kyllä tämän tuotteen avulla hyvän pohjan tehtyä. Tottakai pitää käyttää peiteväriä niihin kohtiin jotka sitä vaativat mutta jos haluatte meikkivoiteen joka sulautuu ihoon ja tuntuu höyhenenkevyeltä, kannattaa ehdottomasti kokeilla! :) Sisältää mainoslinkkejä.

Beställde förra veckan från THEBOS en foundation jag inte tidigare hört om. Det är frågan om Maybelline Dream Nude Airfoam foundation och konsistensen var en riktig chocker. Trodde på något sätt att produkten skulle påminna mera om dream matte mousse men var nästan identisk med hårmousse. Hur använder man denna foundation? Först skakar man flaskan ordentligt för att göra moussens nyans rätt. Därefter applicerar man produkten på handflatan och så kan man välja att applicera den med fingrarna eller en foundation brush. Själv har jag testat båda metoderna och varierar mellan dem :) Vad tycker jag då om produkten? Helt awesome! Först var jag lite misstänksam då jag läste att denna produkt inte täcker mycket men fick gjort en bra bas med denna. Förstås måste jag använda en concealer på områden som kräver det men ni som vill ha en foundation som smälter in i hyn och känns lätt som en fjäder, rekommenderar jag produkten varmt! :) Innehåller reklamlänkar.


Ilmainen toimitus yli 25€ tilauksista / Gratis leverans för beställningar över 25€
Koodi/Kod: 30908


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)