11.3.2013

It's all because of you


Moikka! Oon ollu vähän laiska blogini suhteen kun ei oo omaa konetta. Ajattelin kuitenkin tulla tänne kirjotteleen vähän :) Olin töissä puol 8 - 14 ja nyt aion vähän levätä sillä väsyttää sen verran haha! Mut joo nyt vähän musajuttuja nimittäin oon niin iloinen että mun lemppari edustaa Ruotsia vuoden euroviisuissa. Kyseessä on Idolsista tuttu Robin Stjernberg joka tuli toiseksi viime kaudella. No Robin päätti osallistua euroviisuihin kappaleella You, voin sanoa että toimii! Kun kuulin tämän parisen viikkoa sitten olin jo ihan kiinni, heja Sverige :D

Hej hopp! Har inte orkat ta itu med bloggen då jag har ingen egen dator. Tänkte nu iaf komma hit och skriva lite :) Jobbade idag mellan halv 8 och 14 och nu tänkte jag vila lite för känner mig trött haha! Men jo nu lite musikgrejer nämligen är så glad att min favorit representerar Sverige i årets melodifestival. Det är frågan om Robin Stjernberg som är känd från Idol och blev tvåa förra säsongen. Robin bestämde sig för att delta i tävlingen med sången You och kan säga att den funkar mer än bra! När jag hörde denna för ett par veckor sedan var jag redan helt fast, heja Sverige :D 


Robin Stjernberg - You






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)