23.1.2013

Return of Annathin


Jeee mun blogi toimii taas! Siis viikon ajan on ollut kyllä semmosta säätöä tän blogin kanssa että olisin vaan voinu luovuttaa. Tuntu jotenki niin pahalta kun en voinu kirjottaa mitään ettekä te ruudun toisella puolella ollu tietoisia mistään. Kuten jo viime viikolla sanoin niin eka mun blogi poistettiin koska oli mukamas jotain häikkää, sit se palautettiin perjantaina. Sunnuntaina sain yllättyä kun siellä sitten luki että mun blogi on lukittu ja Bloggerin ylläpitäjät ja minä nähdään ne tekstit. Onneks kuitenkin olin yhteydessä ammattilaisten kanssa ja he tajusivat kyllä ettei mun blogissa oo mitään joka rikkois sääntöjä vaan blogger oli vaan sit reagoinu johonki, eli luultavasti siihen Lookbookin väärinkäsitykseen. Harmi että tämmöstä sattuu tapahtumaan varsinkin kun ite ei oo tehny mitään väärin. No mutta täällä ollaan taas ja tuntuu niin ihanalta kirjoittaa ^^ 

Jippiee min blogg funkar igen! Alltså senaste veckan har varit sådant strul med bloggen att jag kunde lätt ha bara gett upp. Kändes så fel då jag inte kunde skriva något och ni på andra sidan skärmen visste inget. Som jag redan nämnde förra veckan så först togs min blogg bort helt för de upptäckte något konstigt, sen fixade de den tillbaka på fredag. På söndagen fick jag bli överraskad att läsa att min blogg var låst, dvs att endast jag och Blogger support kunde se den. Tur att jag hade bra kontakt med proffs som märkte nog att min blogg hade inget som bröt reglerna utan blogger hade då reagerat på något, troligtvis missförståndet på Lookbook. Synd att detta händer när man själv har inte gjort något fel. Men här är jag igen och känns så bra att skriva ^^



4 kommenttia

  1. Ihanaa, että olet täällä taas! Olen yhtenään käynyt kurkkailemassa josko uusia postauksia olisi ilmaantunut. ;) Inhottavaa tuollainen turha säätö Bloggerin kanssa, toivotaan, että vastoinkäymiset olisivat nyt tässä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla etten bloggaa turhaan ja siellä odotellaan hehe ;D joo kyllä se vähän harmitti mutta onneks ne nyt korjas sen :)

      Poista
  2. Huh, ihanaa et oot palannu ja kaikki häslingit oli vaa väärinkäsityksiä! Olin ihan kauhuissani ku luin et sun blogi on poistettu ja tutkinnassa. Pääasia et kaikki kuitenki selvis, oot ihanan inspiroiva ja yks mun lempibloggaajista. Jatka samaa mallii! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että,kiitos! on niin kiva kuulla että tykkäät :)

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)