23.10.2012

Lush - Fresh Farmacy


Ajattelin kertoa teille uusimmasta kasvojenpuhdistus ostoksesta jonka tein yhdessä Jennan kanssa viime lauantaina. Kyseessä on LUSH - FRESH FARMACY kasvojenpesutuote joka on saippuamuodossa. Kuten moni teistä onkin aikaisemmin lukenut, niin mullahan on ihana epäpuhdas akneiho joka myös helposti rasvoittuu päivän mittaan. Noh päätettiin käydä kysymässä liikkeestä vähän enemmän infoa tuotteesta kun niin moni oli tätä kyseistä tuotetta kehunut. Myyjä kertoi että hänellä ja hänen veljellään ovat finnit lähtenyt pois ja ihon rasvaisuus on huomattavasti vähentynyt. No sit vielä kertoi enemmän tuotteen sisällöstä ja kuinka mikäkin toimii. No tämä infopaketti vakuutti meidät kokonaan joten päätettiin kokeilla :) Oon nyt käyttänyt tuotetta lauantaista saakka aamuin illoin ja sen verran voin jo sanoa että meikki pysyy naamassa paljon paremmin eikä mun naama kiillä ollenkaan yhtä nopeasti! Mitä finneihin tulee niin täytyy kyllä käyttää tuotetta ainakin kuukauden jotta iho tottuisi tuotteeseen ja alkaisi ennaltaehkäisemään niitä joten palailen tosiaankin sit kuukauden päästä uusilla tarinoilla :) 

Tänkte berätta er om min nyaste ansiktstvättsprodukt som jag skaffade tillsammans med Jenna förra lördagen. Det är alltså frågan om LUSH - FRESH FARMACY produkt som kommer i tvål form. Som många av er har redan tidigare läst så har jag ju en så skön oren akne hy som också är jätte fet under dagen. Vi gick till butiken för att fråga mera information gällande produkten eftersom vi hade hört så mycket bra om den. Försäljaren berättade att hennes och brorsans finnar hade försvunnit med denna produkt och hyn är inte heller så fet längre. Hon fortsatte ännu och berätta om produktens innehåll och hur alla ingredienser funkar. Detta infopaket övertygade oss så vi bestämde oss för att testa :) Har nu använt produkten sedan lördagen varje morgon och kväll och nu kan jag redan säga att min hy är inte alls så fet och sminket håller längre! Vad det kommer till finnar så är det ännu för tidigt att säga. Måste låta min hy vänja vid produkten typ en månad så återkommer jag med svar :) 





KYSYKÄÄ JOS TULEE JOTAIN MIELEEN :)

FRÅGA OM NI UNDRAR NÅGOT :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)