16.10.2012

Indiedays Inspiration & Annathin


Noniin Matti Myöhänen täällä kirjottelee kans tosi tosi kivasta jutusta, nimittäin munkin blogi on kutsuttu mukaan Indiedays Inspiration konseptiin ja oon tästä hyvin innoissani :) Lokakuun aikana tämä sivusto aukeaa kaikille mutta jollette jaksa odottaa voitte käydä lisäämässä sähköpostiosoitteenne TÄNNE :) Alla olevista kuvista näette vähän sneak peek kuvia ulkonäöstä :)

Så här kommer då den sena tjejen och skriver om en otroligt intressant grej, nämligen min blogg är också en del av Indiedays Inspiration konceptet och är så ivrig :) Under oktober månaden öppnas Indiedays Inspiration men om ni vill gå och kika i betaversionen, skriv ner era e-post adresser HIT :) På bilderna nedan ser ni lite hur ID Inspiration kommer ungefär se ut :) 








2 kommenttia

  1. Oih, onneks olkoon systeri! Pääsin selaileen tuota beta versiota ja mä saan vaan haaveilla jostain tuollasesta. No, ansaitset paikan :)

    Näin muute taas Silli tyyppistä unta viime yönä :D Mä palasin yläasteelle jonku vuoden vaihtovuoden jälkeen ja olin ihan pihalla kaikesta mut kaikki oli tosi ilosia ku tulin takas. Mut lucaksen pikkuveli ei ollut ja se alko jahtaamaan mua ympäri koulua ja sä ja mä piilouduttiin jumppasaliin sinne esiintymislavalle. yhtäkkiä huomattiin et sali oli täynnä väkeä ja ne odotti et me esiinnyttäis niille. me sit ruvettiin etään jotain acrobatia esitystä niille ja ne hurras meille xD Iha tuli koti-ikävä tuosta unesta.

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)