16.9.2012

-B- as in my Birthday!


Noniin olis sit taas yksi vuosi lisää kakussa. 23 vuotta, hmm miten musta tuntuu aina samalta :D En oo semmonen joka stressaa ikää, (ihmiset luulee kuitenkin aina että oon about 16v.) No saanpahan joka vuosi viettää jenkkimäisiä Sweet 16 synttäreitä :D Nyt hyökkään lahjojen kimppuun, aina yhtä kivaa kun rakkaat näkee vaivaa mun päivän eteen, kiitoksia :) Kirjottelen myöhemmin miten päivä on mennyt. PS TÄNÄÄN ON VIMPPA PÄIVÄ OSALLISTUA MUN KAUNEUS ARVONTAAN :)

Så, nu har man då ett ljus till på kakan. 23 år, hmm hur känner jag mig alltid likadant :D Är inte riktigt en sådan som stressar med åldern (människorna tror att jag är typ 16 år) Får iaf fira varje år den amerikanska Sweet 16 födelsedagen :D Nu skall jag ta och öppna mina presenter, alltid lika trevligt när när nära och kära lägger tid på att göra min dag speciell, tack :) Skriver senare hur dagen har gått. PS IDAG ÄR DET SISTA DAGEN ATT DELTA I MIN SKÖNHETS LOTTNING :)










19 kommenttia

  1. Paljon onnea!! :)
    (Ihana toi alin kakku... *homer-kuolaamiset*)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) Hihi joo näyttää kyllä herkulliselta ^^

      Poista
  2. Paljon onnea synttärisankarille! Hieno asu! :)

    VastaaPoista
  3. 祝你生日快樂 <3 http://kuumassalahteessa.blogspot.tw/2012/09/just-little-something.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanaiseni <3<3 sun paras postaus ehdottomasti, hihi ^^

      Poista
  4. Grattis världens coolaste, häftigaste & snyggaste Annathin! Du e världens bästa Annah <3 Kraaaam, snart får du din ( dina ) presenter ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack Stefan, dina och tommis presenter var något helt otroligt fint :)

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)