7.8.2012

Questions/Answers about my style - Part 2



 Onko päiviä jolloin ei huvittaisi miettiä asua vaikka aika riittäisi? / 
Finns det dagar då du inte orkar tänka på din outfit även om du hade tid?



Onhan niitä päiviä vaikka kuinka :) Monesti kun on monta päivää yhdistelly ja kehitelly vähän erikoisempia asuja jää kaipaamaan niitä yksinkertaisia asuja. Sillon kun oon liian laiska miettiin mitään vedän jalkaan farkut ja yhdistän ne johonkin simppeliin :) / Sådana dagar finns det många av :) Oftast när man har i flera dagar kombinerat och skapat lite mer speciella outfits blir man och saknar vanliga looks. När jag känner mig lat slänger jag på mig ett par jeans och kombinerar dem med något enkelt :)



Onko sulla mitään inhokkia tän hetken muodissa, mitä muilla näkyy paljon päällä? :) / Har du för tillfället något plagg du ogillar som många använder för tillfället? :)





No oikeestaan tällä hetkellä ei tuu mitään mieleen mikä nyt ois kauheen inhokki, tosin yhteen trendiin meni vähän aikaa totutella. Nämä topit joissa on ballerinahelmat oli musta eka ihan randomin näköset mut nyt puolestaan ne on musta tosi nättejä :) / För tillfället kommer jag inte på något plagg jag inte gillar, dock en trend tog en tid att bli van vid. Linnen med ballerinaruffle kändes för mig lite randomt i början men nu tycker jag dem ser riktigt fina ut :)




Kenen suomalaisen julkkiksen pukeutumista ihailet eniten? :) / Vilken finländsk kändis stil beundrar du mest? :)




En seuraa kauheena miten suomalaiset julkkikset pukeutuu mut jos joku pitäisi valita niin sit se olis Jarkko Ruudun vaimo Sofia jonka blogia myös seuraan TÄÄLLÄ. Sofialla on ihanan klassinen tyyli ja tiettyjä tapahtumia varten sieltä poimii hyviä vinkkejä :) Följer inte så mycket hur finska kändisar klär sig men om jag borde välja någon vore det Jarkko Ruutus fru Sofia vars blogg jag följer HÄR.Sofia har en klassiskt vacker stil och inför vissa evenemang kan man plocka bra tips för sin outfit :)


Mistä saat aina inspiraatiota, että mitä ostat kaupasta?



Hankin inspiraation sekä netistä että kaduilta tai ihan liikkeestä kun pyörin kaupungilla. Netissä inspiroi bloggarit, julkkikset ja nettikaupat :) / Skaffar min inspiration från nätet, gatorna eller till och med från butikerna när jag är på stan. På nätet inspirerar bloggare, kändisar och nätbutiker :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)