27.6.2012

Feeling like a sleepwalker


Moikka moi! Jännittävä fudismatsi menossa ja ajattelin just keittää iltakahvit koska muuten en pysy hereillä. Oon koko päivän ollut ihan unissakävelijä väsyttävän sään takia. Kävin kotona hakemassa matkalaukun koska huomenna lähen Kokkolaan kun on ne häät lauantaina :) Jonas tulee sit perässä perjantaina. Nyt pitää vaan alkaa pakata tavaroita ettei sit huomenna tarvi. Tässä teille kuvia sieltä täältä ^^

Hej hopp! En spännande fotbollsmatch är på gång och tänkte precis koka kaffe för jag somnar annars. Har hela dagen varit en sleepwalker p.g.a. det tröttsamma vädret. Var hemma en sväng och hämtade min resväska för imorgon åker jag hem till Karleby då bröllopet är på lördag :) Jonas kommer upp på fredag. Nu måste jag bara packa mina saker för att slippa göra det imorgon. Här har ni bilder här och där ^^












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)