12.5.2012

Leather top look


Noniin kotona ollaan taas! Kävin kaupungilla Jonaksen kanssa ja löysin ihanan mustan nahkatopin Ginasta vitosella, ihan huippua!! :D H&M:ssä oli vaihteeks vaikka mitä hienoa mutta hillitsin itseni ja ostokset jäikin tuohon yhteen toppiin. Oonko muuten ainoa jota väsyttää kauheena tällä hetkellä? Kittaan kyllä napaan kahvia mutta kestää hetken ennen kun piristyy. Tänään illalla aion vaan kirjottaa opparia ja kattoo vähän lätkää. Hei mut tässä teille asukuvia johon puin päälle mun uuden nahkatopin :)

Så, nu är man då hemma igen! Var på stan med Jonas och hittade ett jätte fint svart linne i läder från Gina för 5€, helt sjukt!! :D H&M hade så mycket fint men jag kunde hålla mig och köpte endast linnet. Är jag förresten den enda som är jätte trött för tillfället? Håller på och dricker kaffe men det tar ju en stund före jag blir piggare. Här är dagens outfitbilder med min nya invigda läderlinne :)


Black leather top


























// Sunnies: H&M // Necklace: Second Hand // Top: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Bag: New Yorker // Boots: H&M // Bracelet: Borrowed from Jonas // 


5 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)