8.5.2012

Lady Gaga in Helsinki also 28th of August!!


Okei sain aika kunnon kohtauksen kun luin että Lady Gaga aikoo esiintyä myös 28 päivä elokuuta täällä Helsingissä koska 27 päivän liput revittiin käsistä ja minäkin jäin ilman ja oon tässä itkeny parisen kertaa. No nyt mulla on jälleen mahdollisuus päästä keikalle ja oon niin innoissani :) Nyt alan ehkä jopa uskoon kun äiti sano lapissa kun oltiin että kyllä mä uskon että te vielä pääsette keikalle, olin silleen sure joo mistä ne liput repii kun keikka on about loppuunmyyty. Hmm no nyt tulee uus keikka myyntiin joten :) Aaaaaaaah en pysty keskittyyyyyyyn :D Ensi viikon tiistaina 15.5.2012 klo 9.00 maailman parhaaseen konserttiin tulee liput myyntiin!

Okej jag tog och flippade ordentligt när jag läste att Lady Gaga kommer att uppträda i Helsingfors också den 28 augusti eftersom biljetterna för 27 augusti revs ur händerna och jag blev ju också utan en biljett och har fällt många tårar p.g.a. detta. Nu har jag en chans att komma på konserten after all och är så ivrig :) Nu börjar jag till och med tro på mamma som sa i Lappland att hon tror nog vi kommer få biljetter, jag var sådär suure, varifrån skall man skaffa biljetter när konserten är typ slutsåld. Hmm nu nu kommer det en ny chans så :) Aaaaah kan inte koncentrera mig :D Nästa veckas tisdag 15.5.2012 kl. 9.00 börjar försäljningen till världens bästa konsert! 








2 kommenttia

  1. Toivon, että saat liput!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Muuten pitää säästää niihin über lippuihin jotka maksaa paljon :P

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)