25.4.2012

Not without Gaga


Unohin kertoa teille että viime viikolla kun tuli Lady Gagan keikkaliput myyntiin, Jonas yritti kokonaisen tunnin hankkia kenttälippuja mulle ja mun siskolle mut se ei saanu niitä koska tuuria ei ollut tarpeeks mukana. MIETTIKÄÄ MINÄ EN ONNISTUNU SAAMAAN LIPPUJA :/ Oon jo itkeny kymmenen kertaa kun tiiän paljonko jään paitsi. Mä en kestä, mun pitää päästä sinne keikalle, tätä oon oottanu taas melkeen 2 vuotta! Yks oljenkorsi on jäljellä ja se on sit säästää rahaa 210€ arvoiseen lippuun ja mullahan on aina paljon rahaa, not :D No kaikki jotka lukee mun blogia tietää että oikeesti haluan niin keikalle, nyt vaan toivon että vielä tässä saan liput käsiini :) Pitäkää peukkuja pystyssä!

Glömde berätta för er att förra veckan då Lady Gaga biljetterna såldes försökte Jonas i en timme få tag på ståplatser åt mig och min syster men han fick inte för typiskt hade man inte turen med sig. TÄNK ER JAG LYCKADES INTE FÅ BILJETTER :/ Har gråtit redan typ 10 pga detta för jag vet hur mycket jag skulle missa. Jag måste ju få gå på konserten, har väntat snart i 2 år! Det finns ännu lite hopp men det kostar mig 210€, har ju alltid så mycket pengar, not :D Alla som läser min blogg vet hur mycket jag vill se henne, nu bara hoppas jag att jag får ännu tag på biljetter :) Håll tummarna! 


NOT WITHOUT GAGA











2 kommenttia

  1. Pidän peukkuja, että saat liput käsiisi jotakin reittiä! Mä onnistuin ihme kyllä saamaan kun menin tässä pikkukaupungissa paikan päälle varttia aikasemmin jonottaa. Se on niin tuurista kiinni ja luulenpa et jos olisin ollu jonossa yhtään taaempana ni en olis saanu lippuja laisinkaan.

    Mutta sieltä voi hyvinkin vapautua lippuja kun lunastusajat menee umpeen eikä kaikki hae varattuja lippujaan :)

    VastaaPoista
  2. Voi ei:( Mietinkin kun et postannu mitään gagan lipusta. Toivottavasti saat liput jostain:)
    Pyydät kato ihmisiä sponssaamaan ees osan vaikka aikaseksi synttärilahjaksi (toimii!!) niin jos ne lähtis mukaan ;)

    Ite onneks ostin jo ennakkoon,oisin varmaan itekkin jääny muuten ilman :/

    Toivottavasti nahään gagas!:)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)