2.4.2012

Huhtikuun tavoitteet


Sorry guys, oon kirjottanu opparia joten asukuvat jäi nyt kakkoseks. Huomenna skarppaan :D Tänään ennen kun aloin kirjoittaa opparia mietin että pitää kirjottaa tänne blogin puolelle huhtikuun tavoitteet niin pysyttelen niissä. On kiva kun on tavoitteita niin saa saavuttaa jotain :) Viime kuussa saavutin sen verran että pääsin ainakin yhteen työhaastatteluun ja lisäks sain 20 uutta lukijaa blogin puolelle ^^

Sorry guys, har skrivit på examensarbetet så mina outfitbilder blev nu på andra plats. Imorgon skall jag skärpa mig :D Idag innan jag började skriva på examensarbetet funderade jag att jag måste helt enkelt skriva här på bloggen april månadens mål så jag håller mig i dem. Det är roligt att ha mål så man har något att nå :) Förra månaden nådde jag iaf 2 mål, jag var på arbetsintervju samt fick 20 nya blogg prenumenanter ^^ 



Huhtikuun tavoitteet / Mål för April månad








Mitkä ovat teidän huhtikuun tavoitteet? :)

Vilka är era mål för april? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)