7.3.2012

Yellow like The Simpsons


Huh heijaa, oon niin väsyny että pää on jopa kipee kaikesta kouluhimotuksesta. No nyt en tee kyllä mitään lisää tänään, oon vaan ja kyyläilen frendejä :) Tässä on teille päivän asua, vähän keltaista simpsons meininkiä :) Kiva muuten että jo noin moni on linkittänyt blogeja ^^

Oj oj, är så trött att jag har ont i huvudet av all skolflitighet. Det får räcka för idag och nu tänker jag bara chilla och kolla på friends :) Här är dagens outfit, lite gul simpsons stil :) Trevligt förresten att så många av er har redan länkat era bloggar ^^ 


Yellow like The Simpsons












// Hairband: Ninja for men // Vest: LTB // Jumper: Second Hand (Benetton) // Jeans: Dr Denim // Converse // 



Back to 90's


Haha muistatteko tämän musavideon 90-luvulla :D Sain skidinä kauheet kicksit tuosta olennosta, musta se oli niin siisti niinpä aina imitoin sitä :P

Haha kommer ni ihåg denna musikvideo på 90-talet :D När jag var liten fick jag sådana kicks av dendär figuren, tyckte den var så cool och så apade jag alltid efter den :P



3 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)