9.3.2012

Make your own ankle cuffs


Jee onnistuin löytään tavaraa kirpparilta, repun, topin, tunikan ja paitapuseron yhteishintaan 5€ ihan huippua! Tuunasin paitapuseroa jonka ostin koska se oli miesten jättikokoa joten hihat lähti lätkimään ja lisäks luovuus pääsi valloilleen ja tein omat ankle cuffsit :) Mun päivän asu oli sen verran tylsä että halusin näyttää miltä mun kesäinen asu tulee näyttään kunhan ne shortsikelit tulee :) Lisäks laitoin päälle mun omat tekemät ankle cuffsit jotka kehitin sillä tavalla että leikkasin paidan hihoista sen napitus osan jotka sopivasti sit pysty kiinnittämään nilkan ympäri :) Asukuvia olkaapa hyvät :) 

Jippie jag lyckades hitta grejer på loppisen, en ryggsäck, linne, tunika och en skjorta som kostade sammanlagt 5€ sjukt bra! Fixade till själv skjortan eftersom det var XXL storlek så jag klippte ärmarna bort och så blev jag ju ännu kretiv på köpet och gjorde egna ankle cuffs :) Dagens outfit var så tråkig att jag ville visa istället hur min outfit ser ut en sommar dag bara det nu blir varmt :) Dessutom slängde jag på mig mina egengjorda ankle cuffs som jag gjorde genom att jag klippte ärmarnas delar var man knäpper ärmen fast och dessa passade perfekt runt vristerna :) Outfitbilder varsågoda :) 




Ankle cuffs by Annathin 

















// Blouse: Second Hand + DIY // Shorts: H&M // Heels: Zara // Ankle cuffs: Made by Annathin // 


6 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)