19.3.2012

A Bad bad day


Ei huh huh tänään päivä on menny niin penkin alle ettei mitään rajaa. Eka tulee sähköpostia ettei matkailualan turvallisuuspassi koulutuspäivää järjestetä koska olin ainoa ilmottaunut. Ilman sitä helskutin passia en valmistu koulusta joten syksyllä sit ollaan valmiita. No tässä vaiheessa oppari voi lentää kuuhun koska en todellakaan jaksa kirjottaa sitä yhtä aktiivisesti. No tämän jälkeen hain töitä mutta mun luottopaikalla ei ollu vapaita työpaikkoja joten sekin kusi. Kolmas ihanan ihana asia tänään joka meni päin mäntyä oli Jonaksen auton katsastus. Siinä oli joku vaurio ettei edes saatu ajaa sillä joten ajokielto tuli ja joudutttiin soittaan kaveri hakeen. Koska tämä päivä on ollu niin ihana ostettiin sipsejä Jonaksen kanssa ja katotaan sit uusin Walking dead jakso. Sori että täällä valitan mutta tämmösiä päiviä on välillä :D Koska mulla ei oo tällä hetkellä uusia asukuvia ajattelin näyttää teille ne asut jotka te lukijat olitte valinneet että voisitte itse pukea päällenne :) 

Alltså vilken dag det har varit idag, skitit sig rejält. Först får man e-post att kursen man borde ta inte ordnas för jag var den enda som anmälde sig. Utan den jävla kursen blir jag inte färdig från skolan så det blir då hösten man blir klar. I detta skede kan examensarbete förflytta sig till månen för jag orkar inte nu skriva den så aktivt. Efter detta sökte jag jobb och platsen jag litade på hade inte heller lediga arbetsplatser så det sket sig också. Den tredje fina saken som hände idag var besiktningen av Jonas bil. Den hade något fel att man fick inte ens köra med den hem så vi var tvungna att ringa en kompis och hämta oss. På grund av att denna dag har varit så härlig köpte vi chips med Jonas och ska kolla nyaste avsnittet av Walking dead. Förlåt att jag klagar men såna dagar kommer ibland :D Eftersom jag inte för tillfället har nya outfitbilder tänkte jag visa er outfits som ni läsare hade valt att kunna själv ha på er :) 

PS VOITTE VOITTAA ARSKAT TÄÄLLÄ


PS NI KAN VINNA SOLISAR HÄR
















1 kommentti

  1. höh koita jaksaa vaikka kuulostiki ihan tyhmältä päivältä! :(

    Ihania asuja, oot upeeee :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)