10.2.2012

Welcome to my world of lipsticks


Hyvää iltapäivää! Oon just meikannu valmiiks ja ajattelin vielä vähän laittaa hiuksia ja sit syödä. Pitäis lähtee jossain vaiheessa kaupungille vähän kiertään, onhan sentään perjantai :) Meikeistä puhenollen ajattelin tutustuttaa teidät mun huulipunamaailmaan johon kuuluvat tällä hetkellä 5 ihanuutta. Muistan vielä pari vuotta sit kun musta tuntu ettei mulle sovi punaiset huulet koska mulla on niin paksu huulivarustus mut nyt oon tottunu :D Joo eli mitä käytän tällä hetkellä on kaks Viva la divan huulipunaa, yks tummempi Oriflamen puna ja sit kaks Flormarin punaa. Viva la divan Mañana huulipuna on tosi neutraali eikä värjää huulia niinkään paljon joten ihan kiva välillä jättää huulet neutraalin värisiks :D Toi huulipuna on tosiaan näistä kaikista se uusin ja tykkään kovasti! Sit toinen Viva la divan huulipuna on Barbie pinkin värinen mut oikeesti piristää meikkiä kummasti jos haluaa tyttömäisen lookin. Oriflamen Very Berry sävy on tummempi punainen ja juuri sellainen marjainen kuten nimikin jo kertoo ja tämän sain joskus äidiltä koska sen mielestä sävy oli liian tumma. Flormarin holographic sävy on klassisen punainen joka tekee huulista ihanan punaiset. Sit Flormarin Matte sävy on tummempi pinkki joka erottuu massasta aika lailla. Joten tässä ovat nyt nämä joita käytän, miltä teidän huulipunavarasto näyttää? :)

God eftermiddag alla! Har precis sminkat mig färdigt och tänkte ännu fixa håret lite grann och därefter äta. Borde i ngt skede ta mig till stan och kolla runt lite, det är ju ändå fredag :) Och på tal om smink tänkte jag bekanta er med min läppstift värld som består för tillfället av 5 olika färger. Kommer fortfarande ihåg känslan för ett par år sedan när jag ansåg att jag inte passar med röda läppar för mina läppar är gigantiska men nu har jag blivit van :D Läppstiften jag använder för tillfället är två stycken från Viva la diva, en mörkare nyans från Oriflame och två stycken från Flormar. Viva la diva Mañana läppstiftet är ett neutralt läppstift och färgar inte läpparna så mycket så det är trevligt att variera ibland med mera neutrala läppar :D Denna läppstift är nyaste jag har och jag gillar färgen massor! Det andra läppstiftet från Viva la diva är i färgen Barbie pink men piggar upp sminket mycket om man vill ha en tjejig look. Oriflame very berry har en mörkare röd nyans och är sådär bärig som namnet redan berättar. Fick läppstiftet av mamma för hon ansåg att färgen är för mörk på henne. Flormar holographic färgen är en klassisk röd som färgar läpparna i en fin röd färg. Flormar Matte nyansen är en mörkare pink färg som sticker ut ur mängden ordentligt. Här är alltså min fab 5 som jag använder för tillfället, hur ser er läppstiftvärld ut? :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)