8.2.2012

Farkkua sen paidan olla pitää


Noniin nyt ruoka on kypsymässä ja ajattelin tässä välissä heittää päivän asut tänne. Tänään oli taas legendaarisen farkkupaidan päivä johon yhdistin mun uuden mintunvärisen pipon ja tottakai mustat lemppari farkut. Nyt katon eilisen Salkkarit ja kohta syödään. Päivän asua, varsågoda :) 

Såå, nu har jag fixat maten och snart är den färdigt men under tiden tänkte jag slänga dagens outfit hit. Idag hade jag på mig min legendariska jeansskjortan som jag kombinerade min mintfärgade mössa med och såklart blev det mina svarta favoritjeans. Nu skall jag kolla på gårdagens Salkkarit och snart blir det mat. Dagens outfit, varsågoda :) 


Mint & Jeans














Shirt: Gina Tricot // Cap: Carlings // Jeans: Dr Denim // Sneakers: Seppälä // Necklace: Seppälä //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)