28.1.2012

United colors of benetton yellow jumper


Siis aivan mahtava shoppailu päivä tänään. Löysin aivan mahtavan synttärilahjan Jennalle ja lisäks tein ite upeita löytöjä. Tein vuoden ekan mintunvihreän ostoksen Monkista ja lisäks löysin Seppälästä kengät jotka makso vaan 2€, siis hä :D Mun pitäis mennä kohta suihkuun ja sit alkaa laittautua koska meen siinä kahdeksan maissa Jennalle :) Ei olla vielä päätetty minne mennään mut ei olla oltu pitkiin aikoihin Tigerissä joten se vois olla vaihtoehto. Nyt suihkuun ja te saatte puolestaan päivän asua. Päällä oli tänään mun uus second hand neule, benettonin ihana! 

Alltså en helt perfekt shoppingdag idag. Hittade en perfekt födelsedagsgåva åt Jenna och fyndade själv också. Köpte årets första mintgröna köp från Monki och dessutom hittade jag ett par skor från Seppälä för priset 2€, alltså va :D Borde ta mig till duschen och småningom fixa mig för runt åtta drar jag till Jenna :) Vi har inte ännu bestämt oss vart vi drar men The Tiger vore ett alternativ med tanke på att vi inte varit där på evigheter. Nu duschen och ni får outfitbilder. Hade på mig min nya second hand tröja, benettons härliga!


Yellow sun









Jumper: Benetton (Second Hand) // Jeans: Dr Denim // Hat: H&M // Boots: Din Sko


2 kommenttia

  1. Nice jumper:) Beautiful hat:)

    malwkafashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hei mun blogissa on sulle tunnustus! :-)

    http://dancingonmyown-petra.blogspot.com/2012/01/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)