20.1.2012

Messuille matkailemaan


Moikka! Tässä just laittaudun ja oonki sit tunnin sisään lähdössä Matkamessuille kun sain 2 kutsua Fazerilta, kiitoksia Fazer vielä kerran :) Ihanaa kerranki saa mennä messuille ilman että tarvii tehdä koulutehtäviä, jippiee! Toisin sanoen ängetään Jonaksen kanssa jokaiselle standille osallistuun kilpailuihin. No mutta kiva tehdä jotain näin lumisena päivänä :) Otan kameran mukaan jos jopa löytyy jotain kivaa kuvattavaa joten kuvapläjäystä myöhemmin ja tietysti päivän asua. Hauskaa iltapäivää :) 

Hejsan! Fixar mig precis och är inom en timme på väg till Resemässan då jag fick 2 stycken inbjudan av Fazer, tack Fazer än en gång :) Härligt att jag för en gångs skull får besöka mässan utan att behöva göra skoluppgifter, jippiee! Med andra ord kommer jag och Jonas trängas oss till varje stand och delta i tävlingar. Men trevligt att göra något en sådan snöig dag som denna :) Tar kameran med så kan ta lite bilder så det blir bildstorm senare och såklart dagens outfit. Ha en trevlig eftermiddag :) 







KATSEET TÄNNE // KOLLA HIT




Sillä aikaa kun oon messuilla käykää osallistumassa mun turbaani arvonnassa TÄÄLLÄ ja samalla voitte ehdottaa postauksia TÄNNE

Medans jag är på mässan gå och delta i min turban tävling HÄR och samtidigt kan ni då föreslå teman för inlägg HIT



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)