10.12.2011

Second Hand villapaita kruunaa asun


Nonii naama on valmiiks meikattu ja pitäis lähtee keskustaan päin. Kävin äsken ottamassa asukuvia ja siellä sataa kissoja ja koiria joten ei kauheena innostais juosta sateessa :P Lisäks siellä tuulee niin kovaa ettei sateenvarjosta oo mitään hyötyä. Ei ehkä ois pitäny suoristaa hiuksia koska kun ne kastuu nii bye bye suorat hiukset - hello pörröpää. Puin tänään päälle mun ihanan second hand villapaidan joka on kaikkea muuta kuin tylsä :P Tässä asukuvia, kirjottelen myöhemmin! :)


Såå, nu har man sminkat färdigt och borde ta mig mot centrum. Var precis och tog outfitbilder och det spöregnade så är faktiskt inte så ivrig över att springa i regnet. Dessutom är vinden så stark att det är ingen nytta att bära paraplyet med sig. Kanske jag inte borde ha plattat mitt hår för när håret blir blött så betyder det bye bye plattat hår - hello rufshuvud. Klädde på mig idag min härliga second hand ylletröja som är allt annat än tråkig :P Här har ni outfitbilder, skriver senare! :) 


Second hand knit











Knit: Second Hand // Scarf: H&M // Jeans: Dr Denim // Converse


Do you like my colorful knit? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)