19.12.2011

Pohdiskeluja - Miks, mitä häh


Blogin pitääminen on aivan huippua ja on aina kiva katsella takasinpäin että mitä vuodessa on tultu tehtyä. Välillä kuitenkin tuntuu että ovatko kaikki postaukset liian työstettyjä? Tänään tein 1½ tuntia mun New York Fashion Week POSTAUSTA  ja sain tosi hyvän fiiliksen. Halusin että te kaikki jotka voisitte äänestää mua, saatte tietää miks oikeesti haluaisin voittaa. Siinä vaiheessa kun kommenttiboksi näyttää nollaa, tuntuu että äh, nyt tein kaiken ihan turhaan :D Aina välillä kommentteja satelee kunnolla ja toisina päivinä oottelee että lukeeko kukaan edes postauksia. Haluun kirjottaa ja tehdä postauksia jotka kiinnostavat teitä mutta ovat myös itteni näköiset. Toivottavasti blogi miellyttää teitä ja saatte jotain irti sillä te lukijat teette mun arkipäivästä kullanarvoisen kun täällä blogimaailmassa pyörin :) Saatte mielellään antaa palautetta mikäli jotain tästä blogista puuttuu! (Jos haluatte auttaa mua top viiden pääsemiseks New York Fashion Week skabassa, äänestäkää mua TÄÄLLÄ

Att skriva en blogg är helt jätte nice och det är alltid så trevligt att kolla bakåt vad som har hänt under ett år. Ibland känns det dock som om jag skulle ha satsat för mycket på vissa inlägg? Idag t.ex. gjorde jag 1½ timme min New York Fashion Week INLÄGG och kände mig jätte bra efteråt. I det skedet när man märkte att kommentarlådan visade 0, kändes det som äsch, nu gjorde jag allt helt i onödan :D Ibland får man massvis med kommentarer medan vissa dagar sitter man och väntar om någon ens vill kommentera eller om nån läser mina inlägg. Vill skriva och göra inlägg som intresserar er men som också samtidigt är en del av mig. Hoppas bloggen intresserar er och att ni får något utav denna blogg eftersom ni läsare gör min vardag guldvärd när jag snurrar runt i bloggvärlden :) Ni får gärna ge feedback gällande bloggen om ni tycker något fattas! (Om ni vill hjälpa mig komma bland de 5 bästa i New York Fashion Week tävlingen, rösta på mig HÄR)




1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)