22.12.2011

New York Fashion week intoilu jatkuu!




Mä tiiän, mä tiiän joka suunnasta te saatte lukea New York Fashion Week kilpailusta mut ku oon niin ilonen kun huomasin että nyt oon sijalla 27. kun eilen olin sijalla 34. joten woow aivan mahtavaa ^^ Peliähän ei ole vielä hävitty joten lisää ääniä vaan jos haluatte nähdä mut 5. parhaan joukossa :) Voi vitsi ku voisin vaan sanoin kuvailla kuinka tärkeä tämä kilpailu on mulle, että tuntisitte mitä tunnen sisällä juuri nyt. Onhan se aika vaikeaa päästä viiden parhaan joukkoon miettien niitä kandidaatteja siellä top kympissä mut kumminki, kyllähän toivoa aina on. NEVER SAY NEVER!

Jag vet, jag vet, ni får ju läsa om New York Fashion Week tävlingen runtom bloggvärlden men är så glad när jag märkte att jag nu ligger på plats 27. då jag igår var på plats 34. så wooow helt jätte coolt ^^ Ännu har man inte förlorat något så det är bara och rösta om ni vill se mig bland de 5 bästa :) Alltså oh vad jag skulle vilja kunna beskriva med ord hur viktig denna tävling är för mig, att ni skulle riktigt känna hur jag känner mig inombords. Det är ju ändå svårt att bli en av de 5 bästa när man bara kollar på top 10 men ändå, det finns alltid hopp. NEVER SAY NEVER!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)