19.12.2011

Luukku 19 - Me, New York Fashion Week and WHAT?!





Noniin ELLE lehti ja Veikkaus päättivät yhdessä räväyttää ja kunnolla! Nyt tuli semmonen mahdollisuus meille bloggareille että alta pois, nimittäin New York Fashion Week johon joku onnekas bloggaaja pääsee ja jopa mulla ja teillä muilla bloggareilla on mahdollisuus siihen! Muotiviikoilla pääsee seuraamaan ihanan Paola Suhosen - Ivana Helsinki näytöstä ja näytöksen yhteydessä raportoida kokemuksistaan suoraan muodikkaalle ELLE lehdelle.  

Mutta kysymys kuuluu, miksi minä? Miksei kukaan niistä joka pitää top 5. sijoituksia? On ihan selvää että ihanat isot bloggarit osallistuvat tähän kilpailuun kuten pitääkin. Itselläni on kuitenkin 3 suurta syytä miksi just minä. 


1. Muoti on jotain jossa kaikki voivat olla hyviä, itsekin pystyn luomaan kokonaisuuksia jotka lämmittävät omaa sydäntä ja tiedän että tulen työskentelemään muodin parissa vielä jonakin päivänä jossain muodossa. Olen aina aina aina rakastanut vaatteita ja sitä tunnetta kun asukokonaisuudet loksahtavat kohdalleen ja voi olla ylpeä. Ei mulla mitään isoja talentteja ole kuten lauluääntä tai piirrustuskättä mutta silmää vaatteille on, ihan omalla yksilöllisellä tavalla, enkä tarkota nyt että olen mikään trendsetter koska siihen vaaditaan Elin Klingin tavoin aika paljon. Se että pääsisi kannustamaan IVANA HELSINKI mallistoa yhdessä muiden hienojen ihmisten parissa olisi aivan upeaa, suorastaan USKOMATONTA! Itse koen olevani kuin Suomi muotimaailmassa. Kävelen kohti isoa muotimaailmaa, hitaasti mutta kyllä aivan VARMASTI! 





2. Kun mietin New York Fashion Week tapahtumaa, se nimenomaan on TAPAHTUMA! Opiskelujeni sivuaineena on itse TAPAHTUMIEN JÄRJESTELY, alusta loppuun joten tämä tapahtuma ei olisi henkilökohtaisesti vain muotia vaan myös tärkeä tapahtuma ja samanaikaisesti opettava sellainen minulle sillä mistä muualta voinkaan saada noin kasvattavaa kokemusta kuin New York Fashion Weekiltä? Tulevaisuuden ammattini tulee käsittelemään tapahtumia ja niihin voi aina liittää muodin. Opiskelujeni lisäksi työskentelen promoyritykselle joten sosiaaliset taidot ovat kynien tapaan teroitettuja ja saan samalla olla oma itseni jossa saan höpöttää paljon ja keskustella ihmisten kanssa. 



3. New York, New York, been there done that! WELL NOT ME! En oo koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella vaikka olikin 2010 mahdollisuus päästä valloittamaan ISON OMENAN. Onnekkaat luokkakaverini joilla oli varaa lähtivät opettajimme kanssa keväällä 2010 New Yorkiin luokkaretkelle. Olisin halunut mukaan mutta rahaa ei ollut joten pääsin Tampereelle muiden olevien kanssa :D No hei olihan siellä sentään SOHO :P Mut joo New York on kauan ollut kohde jossa haluaisin käydä koska se vaan inspiroi kaupunkina niin paljon ja tämän mahdollisuuden yhteydessä se antaisi vielä enemmän! 



Nu har då ELLE tidningen tillsammans med Veikkaus bestämt sig för att chocka oss ordentligt! Nu fick vi bloggare en sådan möjlighet att man kan bara säga WHAAT? nämligen New York Fashion Week där någon av oss bloggare får åka till och nu har jag och ni alla andra bloggare möjligheten att vinna! På modeveckan får man möjligheten att gå på Paola Suhonens - Ivana Helsinki visning och i samband med visningen rapportera direkt om sina upplevelser åt den moderna ELLE tidningen.

Men frågan är, varför jag? Varför ingen av dem som redan är i top 5? Det är ju helt klart att alla fina stora bloggare också deltar i detta som de ska. Själv har jag ändå 3 stora orsaker varför jag vill vinna.




1. Mode är något som alla kan vara bra i, kan ju själv också skapa helheter som värmer eget hjärta och jag vet att jag ännu någon dag kommer jobba inom mode på något sätt. Har alltid alltid alltid älskat kläder och den känslan man får då mina outfits bara klickar helt enkelt och man kan vara nöjd. Har inga stora talanger som en skön sångröst eller konstnärliga talanger men har ju öga för kläder, helt på mitt unika egna sätt och menar nu inte att jag är en trendsetter för det kräver lite mera, Elin kling you know. Men det att få gå och stödja IVANA HELSINKI kollektionen tillsammans med andra underbara människor vore helt underbart, med andra ord OTROLIGT! Själv anser att jag är som Finland när det kommer till modevärlden. Jag går mot den stora modevärlden, sakta med så jäkla SÄKERT! 




2. När jag tänker på New York Fashion Week, så är det ju helt enkelt ett EVENEMANG! Biämnet vid mina studier är själva EVENEMANGSPLANERING, från början till slut så detta evenemang vore inte för mig personligen enbart mode utan också ett viktigt evenemang och samtidigt en mycket lärorik upplevelse. Tänk er, varifrån kan jag annars få en så lärorik upplevelse om inte New York Fashion week? Mitt framtida yrke kommer innehålla evenemang och man kan alltid koppla mode med det. Förutom mina studier, jobbar jag inom promotion så sociala färdigheterna är färdigt finslipade som nya pennor och samtidigt får jag vara mig själv när jag får babbla mycket och diskutera med människor.




3. New York, New York, been there done that! WELL NOT ME! Har aldrig varit utanför Europa fast jag hade möjligeten 2010 att få erövra THE BIG APPLE. Alla lyckligt lottade som hade pengar, åkte på klassresa till New York våren 2010. Hade gärna velat åka med men hade inte pengar så fick åka istället till Tammerfors med de övriga :D Iaf hittade vi SOHO där också :P Men jo New York har alltid varit ett besöksmål som jag alltid velat åka till för den staden inspirerar till tusen och tillsammans med denna möjlighet skulle den ge ännu mer! 




(Find my blog from the list and click ÄÄNESTÄ! - ANNATHIN~ Fashion, Beauty, My life)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)