17.12.2011

Leo print and a blazer on top!


Moi! Pakkailut on tässä menossa ja Simpsonit taustalla. En tykkää kyllä yhtään pakata koska joka kerta pakkaan liikaa tavaraa :D Muutenki tässä menee ihan liian kauan! No mutta kunhan tässä nyt oon aktiivinen vielä tunnin verran nii eiköhän sit kaikki oo pakattu! Mitä tulee vaatteisiin niin nyt ei ainakaan tarvi ottaa mukaan liikaa talvisia vaatteita koska ei pitäis olla kauheen kylmä joulu. Tässä teille päivän asua, yhdistin mun leotunikan bleiserin kanssa ja tuli ihan kiva lopputulos :) Myöhemmin päivän luukku! 


Hejsan! Håller på och packa här nu och Simpsons talar i bakgrunden. Gillar inte alls att packa för varje gång packar jag för mycket med mig :D Annars också räcker detta för länge! Men nu om jag orkar vara aktiv i en timme så då borde allt vara packat! Vad det kommer till kläder så behöver jag nog inte packa med mig så tjocka kläder för julen kommer väl inte vara så kall. Här har ni dagens outfit, kombinerade min leotunika med kavaj och slutresultatet blev bra :) Senare ännu dagens julkalender lucka!

Leo and blazer













Blazer: H&M // Blouse: JC // Jeans: Dr Denim // Belt: Gina Tricot // Shoes: H&M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)