30.11.2011

Dagens outfit


Moi moi!! Äääh kello on jo vaikka kuinka!! Pitäis mennä kohta nukkuun jotta jaksaa sit herätä eläinten aikaan huomenna. Käväsin Stefanin kaa kaupungilla ja ostin muun muassa Makeup storen cover all mixin ja sit alusvaatteita H&M:stä. Pitää nyt vaan oottaa veronpalautuksia, opintotukea ja palkkaa nii voi mennä ostaan joululahjoja :) Mut nyt meen tiskaan, tässä teille päivän asua ja hei huomenna avataan sit mun kalenterin eka luukku :) 


Hej hej!! Ohh klockan är redan så mkt!! Borde gå snart och lägga mig så att jag orkar vakna lika tidigt som djuren. Var en sväng till stan med Stefan och köpte bl.a. Cover all mix från Makeup store och underkläder från H&M. Nu borde man bara vänta på skatteåterbäring, studiestöd och lön så att jag kan gå och köpa julklappar :) Nu går jag och diskar, här har ni dagens outfit och btw imorgon öppnar vi min julkalenderns första lucka :) 


Pants with snowflakes










Jacket: H&M // Scarf: H&M // Knit: New Yorker // Leggings: H&M // Belt: H&M // Shoes: Bianco // Bag: H&M //



2 kommenttia

  1. Ah love the pants! They are so festive and perfect for the holidays!

    Love! ~Angel

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)