13.11.2011

Back to el capital


Moi vain! Nyt vietetäänki isän päivää ja lahja on annettu aamulla :D Katottiin jo eka osa ja naurettiin kunnolla, heti kunnon kuntoilu aamulla ja vatsalihakset kiittää! Istun tällä hetkellä pellavansiemen naamio naamassa ja kynnet lakattuna. Toi pellavansiemen naamio ei oo päällä mikään kaunis näky mutta tulokset on ihan huimat :) Katotaan missä kunnossa naama on sit about kuukauden päästä. Oon nyt tähän mennessä tehny tämän kasvohoidon 10 kertaa ja tulokset näkyy jo! Kohta pitäiski pestä se pois ja sit lähtee pakkaan laukkua koska lähen illalla taas junalla Helsinkiin. Toivottavasti saan istua yksin ettei oo joku vieressä kattomassa ku syön leipää ja seurauksena on jotain töhnää hampaiden välissä ja ku haluu vessaan nii hymyilee ja toinen kattoo et mikä tyyppi mäki oon ku on suu tuossa kunnossa. Tai sit toinen juttu ku nukahan nii alan kuolata ja siinähän onki sit näky :D Ehkä vedän nopeesti eväät ennen ku joku tulee viereen enkä nuku matkalla niin vältyn näiltä mokilta. Mut joo en tiiä kirjottelenko enää tänään koska tuun aika myöhään perille niin saattaa olla että katotaan vaan South Parkia ja Big Bang Theoryä. Tässä kuvapläräystä!


Hej alla! Nu firar man då farsdag och gåvan fick papsen redan på morgonen :D Vi kollade redan första filmen och skrattade rejält så man kunde ju räkna det som morgongymnastik, min abs tackar! Sitter för tillfället med linfrö ansiktsmask i ansiktet och naglarna är lackade. Linfrömasken ser inte snygg ut i ansiktet men resultaten är otroligt effektiva :) Får kolla hur ansiktet ser ut om en månad. Har gjort denna ansiktsbehandling typ 10 gånger och resultaten syns redan! Borde snart tvätta ansiktet och börja packa ihop mina saker för jag åker tillbaka med tåget till Helsingfors ikväll. Hoppas jag får sitta ensam så att ingen sitter brevid mig och kollar när jag äter min mat och som följd fastnar något mellan tänderna och sen när man vill på toan så ler man som ett tack och då kollar den andra att hur kan hon ha tänderna i sånt skick. Eller så finns det en annan risk att jag somnar och jag är sådan som dräglar så det måste ju vara roligt att kolla på :D Kanske jag löser detta genom att jag äter min mat innan någon kommer brevid och håller mig vaken under hela resan. Vet inte om jag skriver mer ikväll för jag kommer till Helsingfors ganska sent så det kan hända att vi kollar endast på South Park och Big Bang Theory. Här har ni bilder!








1 kommentti

  1. all of picts are amazing! love <3
    anyway checkout mine if you have a chance sweety :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)