5.10.2011

My shiny blazer


Heippa. Noniin tänään sitä onki ollu työhaastattelussa joka omasta mielestä meni oikein hyvin :) Saa sit nähä kuinka käy, se työ ois kyllä mulle tosi mieluinen. Tuli niin kiire etten ehtiny ottaa asukuvia mutta tässä teille sit kuvia mun uudesta paljetti bleiseristä jonka ostin ihanalta Suvilta joka kirjoittaa blogia LOVEHANDLES. Bleiseri lähti hintaan 3€ ja oli käyttämätön, aivan upee!! Tässä teille kuvia :) Ite oon ihan rakastunu takkiin!! Mitä mieltä ootte?


Hejsan. Nu har man då hunnit vara på intervju redan idag som jag personligen tyckte att gick väldigt bra :) Får se sedan hur det går, det jobbet vore så roligt. Fick så bråttom att jag inte hann ta outfitbilder men här har ni bilder på min nya paljett blazer som jag köpte av den underbara Suvi som skriver bloggen  LOVEHANDLES. Blazern fick jag för ynka 3€ som dessutom var helt oanvänd, helt otroligt snygg!! Här har ni bilder :) Själv är jag helt nykär i jackan!! Vad tycker ni?



Shiny Blazer








Blazer: Second Hand // Jumper: Old // Jeans: Dr Denim // Shoes: Andiamo // Sunglasses: Seppälä // Necklace: Guess




3 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)